Zdrava hrana

Mjesečno proizvedu oko 20000 komada proizvoda, a proširili su se i na inozemno tržište

Agrovijesti
Annapurna Fotografija: Pogledajte galeriju
Annapurna trenutno distribuira u oko 120 prodajnih mjesta, supermarketa, restorana i privatnih trgovina zdrave hrane, a razvijaju i web shop. Najprodavaniji artikli su Svježi tofu i Dimljeni tofu, a u 2016.godini proizveli su oko 20.000 komada od svakog.

Tvrtka Annapurna d.o.o. se bavi proizvodnjom eko proizvoda na bazi soje i pšenice. Proizvode oko 40 proizvoda koji su 100% ekološki i prirodni što potvrđuju eko i vegan certifikati koji posjeduju već dugi niz godina.

˝Oduvijek nas je zanimala zdrava prehrana te proizvodi koji su inovativni i novi na tržištu. Kupci su prepoznali kvalitetu te se na osnovu toga i naš posao proširio. Vjerujemo da su eko proizvodi dobri i za čovjeka i za prirodu te smo željeli kupcima ponuditi prirodne proizvode bez konzervansa, emulgatora i pesticida koji su ujedno i vrlo ukusni i jednostavni za pripremu.Proizvodi se rade ručno u malim serijama na tradicionalan način. Svi sastojci su točno popisani na našim etiketama i proizvodi ne sadrže skrivene sastojke koji nisu navedeni (‘honest labelling’)˝, pohvalila se Vlatka Kuzmić iz Annapurne.

Annapurna
U biznis proizvodnje zdrave hrane su ušli prije 16 godina i proizvodili su pet proizvoda koje su prodavali u desetak trgovina s prodajom od oko 250 komada mjesečno. Trenutno proizvode 36 proizvoda i distribuiraju ih u oko 100 trgovina u cijeloj Hrvatskoj. Proizvodimo oko 20000 komada proizvoda mjesečno, a u zadnjih godinu dana proširili su se i na inozemno tržište. Trenutno distribuiraju u oko 120 prodajnih mjesta, supermarketa, restorana i privatnih trgovina zdrave hrane, a razvijaju i web shop. Najprodavaniji artikli su Svježi tofu i Dimljeni tofu, a u  2016.godini proizveli su oko 20.000 komada od svakog.

˝Većina kupaca su stari kupci koji se vraćaju po proizvod i naše proizvode kupuju od početka proizvodnje. Kvalitetom nastojimo ponuditi proizvod koji se kontinuirano poboljšava kako bi kupci uvijek imali razlog ponoviti kupnju. Veliki izazov su predrasude kupaca da eko hrana nije ukusna. To pokušavamo promijeniti degustacijama na prodajnim mjestima i izlaganjima na sajmovima˝ , objašnjava Kuzmić.

Annapurna
Ruše predrasude

Sve recepture su originalne i na njima rade Kuzmić i njen suprug. Problem s kojim se suočavaju  je dostupnost kvalitetnih eko sirovina koje su ili nedostupne ili skupe,no  ulaskom u EU lakše naručiti i dopremiti sirovinu u Hrvatsku. Također u proizvodnji  ne koriste sastojke koji se uobičajeno koriste za poboljšanje okusa, izgleda  ili produljenja roka trajanja proizvoda. Svaki proizvod mora zadovoljiti strogu kontrolu kvalitete i sigurnosti u proizvodnji. Zbog toga, tvrdi Kuzmić, ulažu u sustave kao što su HACCP, educiranje djelatnika, zdravstveni i mikrobiološki nadzor.

Annapurna

˝Postoji jaka predrasuda da ekološka hrana nije ukusna. Najveći problem je uvjeriti kupca da se radi o finom i ukusnom proizvodu. Novim proizvodima se trudimo promijeniti takve stavove o eko hrani te nam je to glavna motivacija i misao vodilja pri kreiranju novih proizvoda. Imali smo veće ulaganje u novi stroj za pakiranje koji je u skladu s europskim standardima. To je za nas najveće ulaganje od kada radimo˝, napominje Kuzmić.

Annapurna svojim proizvodima opskrbljuje kupca u Sloveniji i Italiji, a u pregovorima su i s kupcima iz Poljske, Češke i Mađarske. U 2016 su dobili nagradu Best Buy Award 2017/2018 Digitalni certifikat najboljeg omjera cijene i kvalitete za tofu.

˝Planiramo proširiti proizvodnju i prodaju na regiju i dalje raditi na poboljšanju kvalitete i okusa proizvoda te vizualnom identitetu. Cilj je približiti takav asortiman kupcima te pokazati da je eko hrana jednostavna za upotrebu i vrlo ukusna, bogata hranjivim sastojcima kao što su biljni proteini˝, poručuje Kuzmić.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje