Poslovanje

AB InBev povećao prihode i dobit, uz stagnaciju obujma prodaje piva

Agrovijesti
Pivo i druženje Fotografija: Pixabay
Obujam prodaje piva gotovo je stagnirao na godišnjoj razini, uz prodanih 129,6 milijuna hektolitar

Belgijski pivar Anheuser-Busch InBev izvijestio je u četvrtak o višim prihodima i dobiti u trećem tromjesečju ali mu je obujam prodaje stagnirao, zakočen padom na tržištima SAD-a i Brazila.

U razdoblju od srpnja do rujna prihodi su im porasli 4,5 posto, na 13,3 milijarde dolara.

Dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije uvećana je 7,5 posto, na 5,36 milijardi dolara.

Obujam prodaje piva gotovo je stagnirao na godišnjoj razini, uz prodanih 129,6 milijuna hektolitara.

Pritom je pad obujma prodaje piva u sjevernom i južnom dijelu Latinske Amerike neutralizirao rast prodaje u regiji koja obuhvaća Europu, Bliski istok i Afriku.

U SAD-u, najvećem tržištu kompanije, prodaja piva smanjena je kao i tržišni udio AB InBeva. Prihodi su porasli zahvaljujući podignutim cijenama i preorijentaciji na skuplje marke ali je operativna dobit pala zbog viših cijena sirovina, uglavnom aluminija.

Pad prodaje zabilježen je i u Brazilu, drugom AB InBev-ovom tržištu po obujmu prodaje, zbog stagnacije raspoloživog dohotka stanovništva i pogoršanog raspoloženja potrošača. Prihodi i dobit porasli su zbog viših cijena i manjih marketinških troškova nakon Svjetskog nogometnog prvenstva.

U Južnoafričkoj Republici, novom tržištu, dobit je smanjena zbog manjeg raspoloživog dohotka stanovništva i ograničenja u opskrbi.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje