Poslovanje

Adria Snack Company u prvoj godini s prometom od 131 milijun kuna

Agrovijesti
Adria Snack Company Fotografija: Sanjin Strukić/PIXSELL
Adria Snack Company, zajednička tvrtka zagrebačkog Francka i njemačkog Intersnacka, u prvoj je godini poslovanja na pet tržišta u regiji ostvarila 131 milijun kuna prometa i sedam milijuna kuna investicija, objavljeno je u srijedu iz te tvrtke.

Adria Snack Company je joint venture Francka i Intersnacka, vodećeg proizvođača snack asortimana u Europi, a u svom portfelju ima cjelokupan Franckov snack asortiman, što uključuje proizvodnju u Hercegovcu i Zagrebu te Intersnackove brendove koje uvozi za tržišta regije.

U 2016. godini Adria Snack Company je ostvarila 131 milijun kuna prometa, a s ukupnim investicijama od 7 milijuna kuna modernizirani su pogoni i unaprijeđeni proizvodni kapaciteti tvornice u Hercegovcu, nabavljen novi stroj za pakiranje, novi aromatizeri i dodatna oprema te je dodatno moderniziran skladišni prostor za prijem i čuvanje krumpira. Otvorena su i nova radna mjesta. 

"U iduće dvije godine planiramo više od 11 milijuna kuna dodatnih ulaganja sa ciljem daljnjeg povećanja proizvodnih kapaciteta", prenosi se u priopćenju najava direktora te tvrtke Dubravka Folnovića, uz dodatak da tržište snacka u zadnje dvije godine u Adria regiji bilježi rast od 2,1 posto. Očekuje se nastavak tog trenda pa je stoga i u fokusu strategije Adria Snacka daljnje širenje u proizvodnim i tehnološkim inovacijama, širenje asortimana i ulazak u nove kategorije. 

"Tijekom 2016. godine pojačali smo intenzitet aktivnosti, pokrenuli značajan inovacijski ciklus na cjelokupnom brandiranom asortimanu, što je tržište i prepoznalo, pa smo tako u Hrvatskoj i zemljama regije dodatno učvrstili pozicije, posebice u BiH, gdje smo sa Čipi čipsom postali jaki broj dva te na Kosovu, gdje sa Chio čipsom čvrsto držimo poziciju broj jedan. U Hrvatskoj, cjelokupnim pristupom potrošaču i tržištu, osnažujemo izuzetno dominantnu lidersku poziciju, držimo 20 posto tržišta snacka s vrlo razvijenim asortimanom brandova koji nam osigurava jako dobre predispozicije za daljnji rast i ekspanziju. Rezultati naših aktivnosti vidljivi su kroz primjerice, Čipi čips, Tip Top, Franck kikiriki i kokice koji bilježe dvoznamenkaste stope rasta u ovoj godini, a s optimizmom gledamo i prema 2017. godini u kojoj ćemo nastaviti s inovativnim pristupom", navode iz Adria Snack Company.

Dodaju i da je uslijed povećanja preradbenih kapaciteta tvornice u Hercegovcu, 2016. rekordna godina u otkupu do sada najveće količine domaćeg krumpira vrhunske kvalitete – 14,5 u odnosu na 8 tisuća tona iz 2015.

Jedan od razloga u povoljnije vremenske prilike, ali i rast konkurentnosti kooperanata kompanije u uzgoju vrhunskih sorti krumpira, pri čemu im kompanija pruža sustavnu podršku kroz razvojne projekte te organizaciju stručnih skupova i prilika za razmjenu znanja i iskustava, kažu iz te tvrtke te ističu da su se kooperantima kompanije iz Hercegovca i Donjeg Miholjca, u ovoj godini pridružili i uzgajivači krumpira iz Međimurja, a zbog procijenjenih većih potreba za sirovinom, površine zasađene krumpirom povećane su s postojećih 260 na nešto više od 370 hektara zemlje.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje