Akvizicijom Žita stvoren novi prehrambeni lider u Sloveniji

Agrovijesti
Podravka Fotografija: Marijan Šušenj/PIXSELL
Koprivnička Podravka i slovensko Žito imaju vrlo komplementaran asortiman proizvoda.

Po ocjeni žirija sastavljenog od gospodarskih stručnjaka i novinara, Podravkina kupnja ljubljanske prehrambene kompanije Žito ušla je u užu konkurenciju iz koje će čitatelji Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika odabrati Gospodarski događaj godine.

Podsjetimo, Podravka je u proljeće 2015. u Ljubljani s konzorcijem prodavatelja (Slovenski državni holding te Modra zavarovalnica, KD Kapital, KD Skladi, Adriatic Slovenica i NLB Skladi) sklopila ugovor o kupnji 51,55 posto dionica ljubljanskog Žita, po cijeni od 180,1 euro po dionici odnosno za 33,03 milijuna eura.  Nakon što je Atlantic Grupa kupila Drogu Kolinsku, a Agrokor preuzeo Mercator, Podravkina kupnja Žita jedna je od najznačajnijih akvizicija hrvatskih kompanija u Sloveniji. "Akvizicijom Žita stvaramo novog prehrambenog lidera na tržištu Slovenije sa značajnim potencijalom rasta na brojnim tržištima na kojima je Podravka prisutna", istaknuo je prilikom potpisivanja ugovora predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić.

Istaknuo je kako je Žito "kompanija s vrlo kvalitetnim proizvodima, prepoznatljivim markama, uređenim sustavom poslovanja te marljivim i sposobnim zaposlenicima koji su sve to godinama stvarali", te dodao da im je namjera prije svega učiniti ovu kompaniju još uspješnijom i boljom te iskoristiti sve sinergijske učinke koje smo u ovom spajanju prepoznali. Time se Grupa Podravka svrstala u sam vrh prehrambene industrije na tržištu Slovenije, s ukupnim prihodom na godišnjoj razini od oko 900 milijuna kuna. U listopadu 2015. Podravka je objavila ponudu za preuzimanje svih preostalih dionica Žita, u kojoj je ponudila 180,1 eura za dionicu, a ponudu je prihvatio 4291 dioničar, od kojih je Podravka kupila dodatnih 35,25 posto dionica.

Više pročitajte na poslovni.hr.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje