Rast

Američka prodaja ekoloških proizvoda dosegla rekordnih 43,3 milijarde eura u 2015.

Agrovijesti
Ekološko voće i povrće Fotografija: Thinkstock
Prodaja ekoloških proizvoda u SAD-u nadmašila je rast u cjelokupnom tržištu hrane prošle godine za osam posto i dosegla je rekordnih 43,3 milijarde dolara

U sažetku „Pregledu ekološke industrije 2016“, Ekološko trgovinsko udruženje (OTA) kaže kako prodaja predstavlja rast od 11 posto, a sektor ekoloških proizvoda djeluje kao „izlaz“. OTA kaže da su ekološki proizvodi ostali na svojem dugoročnom mjestu kao najveći od svih kategorija sa prodajom od 14,4 milijarde eura što predstavlja rast godinu za godinom od 10,6 posto. Udruženje kaže da je kupcima bilo lako povezati se s dobrim poljoprivrednim praksama na poljima i svježim voćem i povrće koje jedu. Skoro 13 posto proizvodnje prodane u zemlji sada je ekološko.

Potražnja za svježim ekološkim proizvodima najviše se vidi u stalnom rastu „svježih sokova i pića“ koji su imali eksplozivni rast od 33,5 posto u 2015. godini, tvoreći ga tako najbrže rastućom podkategorijom.  Najbrže rastuća, od osam glavnih kategorija, bili su začini, koji su dosegli 1 milijardu dolara prodaje po prvi puta u 2015. sa rastom od 18,5 posto.

Tajnik za poljoprivredu Tom Vilsack iznio je svoje mišljenje o izvješću: „Američka industrija ekološke hrane cvate, stvarajući značajne mogućnosti za poljoprivrednike.“ Više od 21.900 operacija u proizvodnji bilo je certificirano kao ekološke, što predstavlja povećanje od 300 posto od 2002. godine. U proizvodnju je uložen 261 milijun dolara u posljednjih sedam godina kroz istraživanja i poboljšanja produktivnosti te uspjeha u uzgoju, uključujući uzgoj sjemena.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje