Prodaja

Američki cvjećari raduju se Valentinovom

Agrovijesti
Ruže Fotografija: Pixabay
Više od 90 posto cvjećara ispitanih od strane Društva američkih cvjećara, očekuje veću prodaju na Valentinovo ove godine, jer dan pada u utorak, u usporedbi s prošlom godinom kada je bio u nedjelju i na produženi vikend.

Prošle godine, dvije trećine ispitanika vidjelo je pad prodaje u usporedbi s 2015. (kada je dan pao u subotu). Ispitanici kažu da planiraju tražiti, prosječno, 62 dolara za 12 dugih nearanžiranih ruža i 82 dolara za 12 dugih aranžiranih ruža.

To je u rangu prošlogodišnjih cijena, kada su naplaćivali oko 65 i 83 dolara prosječno odnosno. Ove godine, skoro 70 posto cvjećara planira reklamirati cvijeće i poklone za Valentinovo kao iznenađenje na radnom mjestu.

Druge popularne poruke koje planiraju uključiti u promociju su:

  • Cvijeće čini ljude sretnijima (dokazano istraživanjem), 44 posto
  • Ponude i posebne ponude, 32 posto
  • Cvijeće je pristupačni luksuz, 29 posto
  • Cvijeće kao dio romantične večere/vikend odlaska, 14 posto
  • Cvijeće kao „zelena alternativa“ drugim darovima, 5 posto

Cvjećari su istakli da planiraju stupiti u partnerstvo s drugim lokalnim trgovcima u održavanju evenata na temu Valetinova, uključujući shopping noći za muškarce, te pakete i osmišljavanje zajedničkih privlačnih točaka prodaje za potrošače u žurbi kada idu kući u utorak popodne.

U usporedbi s prošlom godinom, 50 posto ispitanika kaže da planiraju naručiti više svježih proizvod. 44 posto je reklo da će unaprijed rezervirati otprilike istu količinu te da će davati inicijative za ranu dostavu, a 51 posto će poslovati isto kao i prošle godine. Oko 18 posto kaže da će nuditi poticaj za sviđanje na Facebooku i drugim društvenim mrežama.

Zadnji puta Valentinovo je bilo u utorak 2012. godine, kada je 79 posto ispitanih cvjećara izvijestilo veću prodaju nego 2011. Te godine, 77 posto vlasnika pripisalo je povećanje prodaje tome što je Valentinovo bilo u utorak.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje