Godina preokreta

Baby Beef: Uvoz posustaje, prodaja Hrvatske junetine rasla i do 25 posto

Agrovijesti
Brendirana junetina Baby Beef Fotografija: Agrobiz
Hrvatska junetina je u prvoj godini ušla u sedam velikih trgovačkih lanaca, netom je potpisan ugovor s Tommyjem. Najveći rast prodaje mesa bilježi KTC (25 posto), ali značajno rastu pridonose i mesnice gdje se opskrbljuje sve veći broj kupaca. Inače, dosad je potpisano 29 partnerskih ugovora o korištenju branda. Partneri koji mogu koristiti brand su trgovački lanci, mesnice i ugostitelji.

Udruga Baby Beef prvi rođendan svoje robne marke Hrvatska junetina dočekuje uz pozitivne brojeve: prodaja tog mesa u trgovačkim lancima i mesnicama rasla je po dvoznamenkastim stopama; u Udrugu se priključilo više od 50 novih članica; a u ovoj godini očekuju rast uzgoja između 10 i 15 posto. Takav razvoj događaja vide kao točku preokreta u proizvodnji i prodaji junetine u Hrvatskoj.

Prvi rođendan robne marke Hrvatska junetina

„Prvi put u deset godina zaustavljen je uvoz: ukupni uvoz goveđeg mesa lani je rastao dva posto, a svježeg goveđeg mesa jedan posto, za što se slobodno može reći da je stagnacija. Istovremeno je prodaja naše Hrvatske junetine Udruge baby beef rasla i do 25 posto u pojedinim trgovačkim lancima. Budući da Udruga čini 90 posto proizvodnje junetine u zemlji, usudim se reći da smo i mi pridonijeli promjeni trenda. Uvjeren sam kako će taj trend još više ići u našu korist jer smo u ovu godinu dana dobili više od 50 novih članica i povećavamo proizvodnju. Sve to ulijeva nam optimizam“, tvrdi Darko Celovec, predsjednik Udruge Baby Beef.

Prvi rođendan robne marke Hrvatska junetina

Hrvatska junetina je u prvoj godini ušla u sedam velikih trgovačkih lanaca, netom je potpisan ugovor s Tommyjem. Najveći rast prodaje mesa bilježi KTC (25 posto), ali značajno rastu pridonose i mesnice gdje se opskrbljuje sve veći broj kupaca. Inače, dosad je potpisano 29 partnerskih ugovora o korištenju branda. Partneri koji mogu koristiti brand su trgovački lanci, mesnice i ugostitelji.

Prvi rođendan robne marke Hrvatska junetina

„Mislim da ovi naši rezultati dokazuju kako hrvatski kupci traže domaći proizvod. Pokrenuli smo naš brand kako bismo odvojili kvalitetnu, domaću i svježu junetinu od uvozne. Ne mogu se sjetiti da je ijedan sličan brand imao ovakav tržišni uzlet u samo godinu dana. Prepoznaju to i drugi, pa nam se skoro svakodnevno priključuju novi članovi udruge. Vjerujem kako ćemo u svim značajnim pokazateljima ove godine rasti 10-20 posto“, najavio je Celovec. Dodaje kako se to odnosi i na izvoz. Hrvatska junetina iznimno se cijeni na vanjskim tržištima, primjerice u Italiji, pa u izvoz odlazi oko 50 posto junadi ove udruge. U posljednjoj godini su otvorili tri nova tržišta - Kosovo, Srbija i Crna Gora – a sad se intenzivno radi na otvaranju Turske.

O Udruzi Baby Beef:

Prvi rođendan robne marke Hrvatska junetina

Udruga Baby beef okuplja oko 330 tovljača junadi što čini 90 posto sektora tovnog govedarstva. Članovi udruge uzgoje oko 120.000 junadi godišnje i ostvare više od milijardu kuna prihoda. Oko 50 posto proizvodnje izvozi se kroz prodaju žive stoke za zemlje Bliskog Istoka i putem prodaje mesa za Italiju.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje