Novitete u trgovini

Blockchain tehnologija za rajčice u francuskom Carrefouru

Agrovijesti
Rajčica Fotografija: Thinkstock
"Radi se o inovaciji osmišljenoj kako bi se zajamčila transparentnost i sljedivost, što će pomoći Carrefouru da omogući pristup hrani svima", objasnio je vlasnik francuskog multinacionalnog brenda.

Francuski trgovački div Carrefour kreće u razvoju svoje digitalne tehnologije "blockchaina" za proizvodnju rajčica. Nakon uspješne primjene "blockchain" tehnologije u proizvodnji i distribuciji pilića u ožujku prošle godine, ovaj trgovački lanac odlučio je istu praksu provesti na novim linijama proizvoda: rajčice Carrefour Quality Line.

"Radi se o inovaciji osmišljenoj kako bi se zajamčila transparentnost i sljedivost, što će pomoći Carrefouru da omogući pristup hrani svima", objasnio je vlasnik francuskog multinacionalnog brenda.

Za marketing ove sorte rajčice, Carrefour surađuje s kooperantom Les Paysans de Rougeline, koji podržava lokalnu, inovativnu i održivu poljoprivredu, jer ne koriste herbicide za svoju proizvodnju.

Tehnologija blockchaina već je u primijenjena s pilićima, pružajući potrošačima potpunu sljedivost, od trenutka kada se pile izleže sve do trenutka stavljanja gotovog proizvoda na police supermarketa. Njegova primjena temelji se na korištenju QR kodova, koji su uključeni u naljepnicu proizvoda i koje potrošači mogu skenirati pomoću pametnih telefona.

To im potom daje sve bitne informacije o rajčici koja se nudi na polici - od mjesta gdje je uzgojena, naziva proizvođača, metode uzgoja ili datum sadnje i dr..

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje