Trendovi na tržištu

Britanci protiv jednokratne plastične ambalaže za voće i povrće

Agrovijesti
Bobičasto voće Fotografija: Pixabay
Više od 80 posto Britanaca pokušava kupiti manje voća i povrća u plastici za jednokratnu uporabu, dok je polovica spremna platiti više za ekološko pakiranje.

Svježi proizvodi su najzastupljenija kategorija proizvoda u kojoj potrošači aktivno pokušavaju smanjiti kupovinu plastike za jednokratnu upotrebu (za 81%), zatim za proizvode za kućanstvo i čišćenje (36%), kućne potrepštine (32%), proizvode za osobnu higijenu kao što su šamponi ili paste za zube (27%), kao i kozmetiku i njegu kože (18%).

Anketa koju je proveo YouGov pokazala je da 82 posto aktivno pokušava smanjiti količinu plastike koju odbacuje, dok skoro polovica (46 posto) osjeća krivicu zbog količine plastike koju koriste.

Značajno je da je istraživanje, također, pokazalo kako bi polovica Britanaca platila više za ekološko pakiranje. Obzirom na izbor ekološki prihvatljive ambalaže po višoj cijeni ili standardne ambalaže po uobičajenoj cijeni, više potrošača izjavilo je kako će se odlučiti za ekološki prihvatljivu opciju (50 posto u odnosu na 33 posto).

U međuvremenu, dvije trećine (69%) smatra kako bi zakonom trebalo urediti da sve kompanije moraju koristiti ekološku ambalažu, čak i ako to znači da će krajnje cijene porasti. Postotak se povećava na 89% među onima koji osjećaju krivicu zbog količine plastičnog otpada koji proizvode.

Istraživanja ukazuju na to da većina podržava depozit na boce (80 posto) ili proširenje naplate plastičnih vrećica za sve trgovce  (71 posto). Trenutačno, ova obveza se odnosi samo na trgovce sa više od 250 zaposlenih. 

Čak i među onima koji kažu da ne osjećaju krivicu zbog količine plastike koju koriste, dvije trećine (65%) podržava plaćanja depozita na boce.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje