"Kupujmo hrvatsko – Hrvatski proizvod za hrvatski turizam“ u Zadru

Burilović: Hrvatski proizvod mora postati brend

Agrovijesti
Kupujmo Hrvatsko u Zadru Fotografija: HGK
Odgovornost za ekonomsku sliku zemlje je na svima nama. Kupujmo hrvatsko mora postati stil života i stoga apeliram na svijest svakoga građanina o kolektivnoj odgovornosti za bolju Hrvatsku. Čuvajmo radna mjesta - Kupujmo hrvatsko danas za bogatiju Hrvatsku sutra“, istaknuo je Burilović.

"Domaći proizvodi još uvijek nisu dovoljno zastupljeni u turističkoj ponudi. Moramo početi izvoziti svoje proizvode u Hrvatsku jer je upravo turizam najbolji izvoznik. Potrebno je razmišljati u smjeru povezivanja zelene i plave Hrvatske, ali i one smeđe.

Jedino regionalnom integracijom možemo osigurati održivi razvoj i dugoročni gospodarski rast “, kazao je predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović na svečanom otvorenju specijalizirane akcije HGK „Kupujmo hrvatsko – Hrvatski proizvod za hrvatski turizam“, koja se ove godine prvi puta održava u sklopu 3. nacionalnog Foruma obiteljskog smještaja u Zadru s ciljem povezivanja pružatelja ugostiteljskih usluga u domaćinstvu s hrvatskim proizvođačima i dobavljačima proizvoda i usluga za obiteljski smještaj.

„Odgovornost za ekonomsku sliku zemlje je na svima nama. Kupujmo hrvatsko mora postati stil života i stoga apeliram na svijest svakoga građanina o kolektivnoj odgovornosti za bolju Hrvatsku. Čuvajmo radna mjesta - Kupujmo hrvatsko danas za bogatiju Hrvatsku sutra“, istaknuo je Burilović.

Zahvalu je posebice uputio herojima današnjice, hrvatskim proizvođačima koji stvaraju kvalitetan proizvod i otvaraju nova radna mjesta. „Pozitivan odnos prema vlastitom proizvodu najbolji je način iskazivanja domoljublja. Stoga pozivam sve da potrošačku košaricu nadopune sa samo 5 posto više domaćeg proizvoda i jamčim da će to imati pozitivan učinak na ukupno hrvatsko gospodarstvo“,  poručio je Burilović.

Gradonačelnik Zadra Božidar Kalmeta rekao je da je ovo jedna od najvažnijih manifestacija, koju je Zadar davno prepoznao. „Ljudi su počeli kupovati domaće proizvode koji su zasigurno kvalitetniji i bolji od ostalih, no drugo je pitanje je li on i konkurentan. Zasigurno nije, i na tome treba poraditi“, istaknuo je Kalmeta dodavši kako Zadar ide krupnim koracima naprijed u turističkom smislu. Pritom je izdvojio da je pri završetku nekoliko velikih projekata, poput izgradnje hotela kategorije pet zvjezdica u središtu grada kao i terminala.

Tom prigodom župan Zadarske županije Stipe Zrilić rekao je kako je Hrvatska mala zemlja, ali ima značajne prirodne potencijale i bogatu kulturno-povijesnu baštinu na temelju čega se mogu razvijati mnoge gospodarske djelatnosti, prije svega turizam. „U 10 mjeseci ove godine zabilježili smo 11,5 milijuna noćenja što je više nego protekle godine. U turizmu se mnogo toga troši, no da bi se nešto trošilo mora se i proizvesti. Kako bi se ojačao poljoprivredni sektor u Zadarskoj županiji realizirali smo čitav niz raznih aktivnosti i poticaja“, naglasio je Zrilić.

Ministar turizma Gari Capelli izjavio je kako će Ministarstvo turizma zajedno s Ministarstvom poljoprivrede pokrenuti razvitak obiteljskog smještaja i to kroz određene programe poticaja razvitka OPG-ova. Ujedno je najavio kreditnu liniju Hrvatske banke za obnovu i razvitak (HBOR) koju će privatni iznajmljivači koristiti za pripremu rekategorizacije obiteljskog smještaja. 

Nakon svečanog otvorenja održao se panel na temu „Hrvatski proizvodi za male i mikro poduzetnike u turizmu“, na kojem je zaključeno kako je hrvatske proizvode trebalo već odavno brendirati, a osim hrane, to treba učiniti i u ostalim segmentima gospodarstva, poput drvne industrije i građevinarstva. P

Na ovoj dvodnevnoj manifestaciji sudjeluje 70-ak izlagača. U akciju su uključeni i ključni predstavnici iz područja djelatnosti trgovine, kao potencijalni distribucijski kanali te tvrtke iz financijskog sektora i drugi ključni dionici.

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje