Poziv proizvođačima za promociju poljoprivrede

Čak 191 milijun eura za promicanje poljoprivrednih prehrambenih proizvoda u EU i trećim tržištima

Agrovijesti
Enjoy, it's from Europe Fotografija: Europska unija
Europska komisija usvojila je 14. studenoga program rada za promicanje politike promocije 2019., a 191,6 milijuna eura bit će dostupno za programe odabrane za sufinanciranje EU-a, što je povećanje od 12,5 milijuna eura u odnosu na 2018. godinu. Natječaj će biti raspisan u siječnju iduće godine.

Europska komisija usvojila je 14. studenoga program rada za marketing i promociju poljoprivrednih proizvoda u 2019., a 191,6 milijuna eura bit će dostupno za programe odabrane za sufinanciranje EU-a, što je povećanje od 12,5 milijuna eura u odnosu na 2018. godinu. Natječaj će biti raspisan u siječnju iduće godine.

Programi 2019 za promociju poljoprivrednih prehrambenih proizvoda EU usmjerit će se prvenstveno na tržišta izvan EU s najvećim potencijalom za rast.

Namjera je da se među ostalim ova sredstva usmjere na promociju poljoprivrednih proizvoda iz EZ država i na zemlje s visokim gospodarskim rastom kao što su Kanada, Kina, Kolumbija, Japan, Koreja, Meksiko i SAD.

Phil Hogan, povjerenik za poljoprivredu i ruralni razvoj, rekao je: "Europa je najveći svjetski proizvođač kvalitetne hrane i pića. Radujem se što ćemo s još većim naglaskom utjecati na napore promocije u 2019. godini te povećati svijest o toj činjenici u EU i u trećim zemljama s visokim potencijalom rasta, u korist naših poljoprivrednika i proizvođača poljoprivrednih proizvoda. Naš sve veći broj trgovinskih ugovora znači i veće mogućnosti za naše proizvođače da ga iskoriste i Komisija stoji iza njih kako bi ih podržala u promociji i izvozu proizvoda. "

U okviru ovog programa fokus je na kampanjama koje promoviraju različite sheme i oznake kvalitete EU-a, uključujući zaštićenu oznaku izvornosti (PDO), zaštićene zemljopisne oznake (PGI) i tradicionalne specijalnosti zajamčene (TSG), kao i organske proizvode. Osim toga, dio sredstava usmjeren je na određene specifične sektore, kao što je održivo proizvedena riža te voće i povrće. Posebno se ističe namjera za promoviranje zdrave prehrane među potrošačima EU.

Pozivi za podnošenje prijedloga za određene kampanje bit će objavljeni u siječnju 2019. godine. Natječaj je otvoren za državna tijela, poput organizacija za trgovinu, proizvođačke organizacije i agro-prehrambene skupine koje mogu promovirati svoje proizvode.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje