Istraživanje

Čak bi 81 posto potrošača kupilo nesavršeno voće i povrće

Agrovijesti
Kvrgavo povrće Fotografija: Pixabay
Svi glavni supermarketi odgovorili su na pritiske za smanjenje otpada te su prihvatili nestandarnde oblike i "grbavo" voće i povrće

Tesco je nedavno najavio uvođenje grbavog povrća u Europu. Novo globalno istraživanje potrošača od strane Blue Yondera otkrilo je da je 73% kupaca otvoreno za kupovinu nesavršenog voća i povrća. Dodatno, Blue Yonder je pronašao da 90% trgovaca namirnicama smatra da bi njihovi kupci kupovali nesavršeno voće ili povrće uz popust.

Istraživanje je pokrilo 2000 potrošača diljem UK, SAD-a, Francuske i Njemačke o tome da li bi kupili grbavo voća i povrće te su pronašli da bi 81% onih koji kupuju u supermarketu i uz popust kupili nesavršeno voće i povrće. Taj postotak pada na 52% onih koji bi kupovali online.

No, nesavršenost dolazi uz cijenu:

  • 90% njih treba popust kao inicijativu za kupnju
  • 60% ih treba popust od barem 20 posto (22% ih želi popust od barem 50%)
  • Francuzi su najotvoreniji za kupovinu nesavršene hrane – 59% ih želi popust od 20%, prema 46% Britanaca, 74% Amerikanaca i 67% Nijemaca
  • samo 36% online kupaca u SAD-u kupilo bi nesavršeno voće i povrće
  • kada su u supermarketu, Francuzi najbolje prihvaćaju nesavršenosti – 93% bi ih kupilo s popustom
  • 41% osoba u dobi od 25 do 34 godine već kupuje takvo voće i povrće
  • što ste stariji, manje ćete prihvaćati takvo povrće – starije generacije (55+) rijetko prihvaćaju takvu kupovinu; njih 42% reklo je da ju ne bi niti razmotrilo
  • muškarci manje prihvaćaju takvo voće i povrće od žena u supermarketima (21% - 17%)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje