Inicijativa

Carrefour poziva inovativne tvrtke da daju svoje ideje za borbu protiv otpada od hrane

Agrovijesti
Otpad od hrane Fotografija: Thinkstock
Francuski trgovački div Carrefour poziva tvrtke da daju svoje ideje kako bi se smanjio otpad od hrane u bilo kojem segmentu opskrbnog lanca kao dio njihovog projekta Food Waste Challenge

Rješenje se može aplicirati u proizvodnji, preradi, transportu, trgovini ili konzumaciji, a podrška će biti dana u brojnim područjima kao što su industrijska ili tehnološka stručnost, tržišno znanje, razvoj koncepta ili prikupljanje sredstava.

Trgovački div također traži svakog podnositelja zahtjeva – bilo da je start-up ili tvrtka – da li bi bili zainteresirani otići u Francusku i stvoriti ili razviti svoj projekt ukoliko bi za njega bila odobrena potpora.

Sudionici se mogu prijaviti do 23. rujna, a nagrade će biti uručene na Summitu Hello Tomorrow, događaju koji će se održati u Parizu 14. listopada u prisutnosti američkih poslovnih milijardera i političara Michaela Bloomberga te francuskog ministra gospodarstva Emmanuela Macrona.

Carrefour, koji ima više od 10.000 trgovina u više od 30 zemalja svijeta, započeo je unutrašnji program za smanjivanja otpada od hrane u 2013. godini mobilizirajući partnere, trgovine i kupce te se vidi kao šampion u smanjenju otpada u opskrbnim lancima.

Kao dio svog programa, obećali su smanjiti svoj otpad za polovinu do 2025. godine, koristeći bazu razinu otpada iz 2016. godine. „Otpad od hrane je kolektivni izazov jer trećina globalno proizvedene hrane se baca. Carrefour želi valorizirati nova rješenja protiv otpada od hrane, u suradnji s start-upovima i inovativnim tvrtkama“, kažu u Carrefouru.

Francuski zakon o otpadu od hrane koji zahtjeva da supermarketi doniraju svu neprodanu, ali još jestivu hranu humanitarnim organizacijama za ljudsku ili prehranu životinja, je nesumnjivo izazvao promjenu razmišljanja i poslovanja trgovaca u upravljanju zalihama. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje