Pivovare

Carslbergova godišnja dobit učetverostručena zahvaljujući Aziji i vrućem ljetu u Europi

Agrovijesti
Kad bi Carlsberg radio čokoladu pop up bar Fotografija: Carlsberg UK
Danski proizvođač piva Carlsberg u srijedu je izvijestio da mu je neto dobit u 2018. učetverostručena zahvaljujući uzletu prodaje u Aziji i vrućem ljetu u Europi.

Danski proizvođač piva Carlsberg u srijedu je izvijestio da mu je neto dobit u 2018. učetverostručena zahvaljujući uzletu prodaje u Aziji i vrućem ljetu u Europi.

Neto dobit poskočila je u 2018. na 5,3 milijarde danskih kruna (710 milijuna eura), s 1,3 milijarde kruna u godini ranije.

Prihodi su uvećani tri posto, na 62,5 milijardi kruna.

Poslovno izvješće pokazuje skok obujma prodaje u Aziji za 11,7 posto, uz 11,4-postotni rast prihoda.

U zapadnoj Europi, najvećem Carlsbergovom tržištu, prodaji su na ruku išle visoke ljetne temperature koje su se protegle i na dobar dio jeseni, potaknuvši rast prodaje za tri posto.

Izvješće također pokazuje da Carlsbergov fokus na brendove, uključujući kraft pivo poput Grimbergena i bezalkoholno pivo, donosi željene rezultate, budući da se obujam prodaje kraft i specijalnih piva povećao za 26 posto.

Porasla je i prodaja brenda Tuborg, za 10 posto, zahvaljujući rastu u Kini i Indiji.

Uprava očekuje nešto slabije rezultate u novoj godini.

"Teško je predvidjeti kakvo će biti ljeto ali u 2019. prihodi će vjerojatno biti nešto skromniji nakon tako snažne (prošle) godine", kazao je izvršni direktor Cees't Hart u telekonferenciji s novinarima.

Operativna dobit trebala bi porasti za četiri do šest posto, predviđaju u Carlsbergu. U 2018. uvećana je 11 posto.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje