Ljetna kampanja

Coca-Cola Ginger lansirana u Australiji

Agrovijesti
Coca-Cola Ginger Fotografija: coca-colacompany.com
Coca-Cola Južni Pacifik je najavila svjetsku premijeru svojeg branda s novim okusom ograničenog izdanja – Coca-Cola Ginger, u Australiji kao dio nastavka inovacija tržišta i pružanja posebnih Cola australskoj javnosti

Nova ponuda potrošačima daje osvježavajući ginger okus zajedno s klasičnom Colom, u cilju privlačenja povremenih i nekadašnjih konzumenata Coca-Cole. Lansiranje predvodi prvu fazu višemilijunske ljetne kampanje. Ciljajući na mlade odrasle osobe, Coca-Cola Ginger primarno će se reklamirati putem društvenih mreža i utjecajnih kanala, dok će također imati višekanalni integrirani marketing i iskustvenu strategiju.

Lansiranje izdanja dolazi kao rezultat prepoznavanja značaja komercijalnih mogućnosti za bezalkoholna pića s okusom gingera poduprijeto istraživanjem tržišta koje otkriva da marketinški udio u Australiji vrijedi 80 milijuna dolara i nastavlja rasti. Nadalje, veliki je prijelaz između kupaca cole i gingera, jer gotovo 70 posto kupaca ginger piva ili alea kupuje neki cola proizvod.

Marina Rocha, marketig manager kaže: „Uzbuđeni smo da mođemo otkriti Coca-Colu Ginger prvi puta u Ausraliji. Ovo ljeto naš je fokus da pomognemo Australcima da stvore posebne trenutke još posebnijima, a lansiranje Coca-Cole Ginger je prvi korak prema tom cilju. Uvjereni smo da će novi okus biti savršen za našu publiku, a istraživanje pokazuje da je ginger posebno popularan tijekom ljetnih mjeseci. Uvođenje Coca-Cole Ginger na tržište je idealan način za širenje naše kampanje.“

Pakiranja limitiranog izdanja biti će dostupna u Colesu, Woolworthsu te kod samostalnih trgovaca te na benzinskim postajama tijekom ljeta 2016/2017.

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje