U ČAST HRANI

Cooking Croatia nova turistička gastro-tura Zagreba

Agrovijesti
Tržnica Dolac Fotografija: Slavko Midzor/PIXSELL
Radi se o gastro turi koja obuhvaća razgled i kupovinu na glavnoj gradskoj tržnici – Dolcu. Obilazi se ribarnica, mesnice s domaćim proizvodima, štandovi s voćem i povrćem, a sve to sa zaljubljenicom u dobru domaću hranu – Željkom Stošić, vlasnicom poznatog kluba Papica.

Motiv putovanja nije smještaj, nego raznolik, kvalitetan i prvenstveno autentičan sadržaj turističke destinacije. A autentičnost je glavni sastojak turizma jer ljudi putuju kako bi upoznali nove načine i kulture življenja, piše portal Hrturizam. No, ta autentičnost se gubi, a upravo je ona najveća vrijednost i turistička prednost po kojoj smo jedinstveni u svijetu. 

Na tom tragu je nastala i nova odlična turistička priča, a radi o novoj turističkoj gastro turi u gradu Zagrebu – Cooking Croatia. Radi se o gastro turi koja obuhvaća razgled i kupovinu na glavnoj gradskoj tržnici – Dolcu. Obilazi se ribarnica, mesnice s domaćim proizvodima, štandovi s voćem i povrćem, a sve to sa zaljubljenicom u dobru domaću hranu – Željkom Stošić, vlasnicom poznatog kluba Papica. “Program je osmišljen, ne samo kao kulinarska tura već je u fokusu bilo Zagreba, ambijent Dolca i razgovori sa prodavačima, šetnja te kavica na zagrebačkoj špici, zagrebački običaji i naravno kupovina, priprema i degustaciju domaćih jela.” ističe Stošić te dodaje kako su ture za male grupe i traju u ležernoj atmosferi i bez stresa oko 7 sati.

Doživjeti Zagreb svim osjetilima tj. kao lokalac je najbolji doživljaj koji možemo prodavati i doživjeti, to je imperativ u turizmu. Prošetati Dolcem, najpoznatijom zagrebačkom tržnicom, kupiti lokalne namirnice te poput lokalni stanovnik uživaju u kavi na gradskoj špici. Nakon toga ide se posjetiti sajam antikviteta na Britancu i pa na kuhanje autohtonog zagrebačkog ručka po receptima naših baka. To je to – odličan zaokružen turistički sadržaj te ono najvažnije autentičan sadržaj. “Ideja se razvijala oko dvije godine te je sam s sinom krenula u realizaciju prije mjesec dana. Turisti su oduševljeni, no ne sam strani, nego i domaći koji posjete Zagreb i budu dio naše priče. Zanimljivo kako je turistima nepojmljivo da na tržnici mogu probati i kupiti domaću šljivu ili paradajz, a to je ono što je nama normalno, a opet njima strašno zanimljivo. Nudimo razne pakete radionica, a ideja je da se dugoročno proširimo i na druge županije kao franšiza” ističe Željka Stošić te dodaje kako već ima interes iz Poreča i Zadra za radionicama i turama kao što je zagrebačka.

Ono što je najbolje, ovaj projekt nije djelo neke velike agencije, nego mame i sina, Željke i Antona, te nije cilj kvantiteta nego kvaliteta i fokus na autentičan doživljaj.  Upravo ovakvi projekti najbolje brendiraju Zagreb i trebaju biti prepoznati od turističke zajednice i HTZ-a jer nije sve u velikim projektima. Dapače, ovi mali autentični projekti koji pričaju našu autentičnu priču čine dušu i ritama grada. Stotine malih projekata, kao što je Cooking Croatia, koji pričaju priču o našoj tradiciji, kulturi, načinu života moraju biti naša gavna turistička baza, a veliki projekti su samo dopuna cijelom turističkom mozaiku.

To su pravi heroji i ambasadori našeg turizma.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje