Racionalizacija poslovanja

Danone pokrenuo program ušteda

Agrovijesti
Danone Fotografija: Danone
Program učinkovitosti, poznat kao Protein, pokrenuta je kao odgovor na "sve nestabilnije i složeno okruženje", objasnili su iz Danona

 

Francuska mliječni i prehrambena tvrtka Danone pokrenuo je shemu štednje i učinkovitosti, osmišljenu kako bi uštedjeli milijardu eura do 2020. godine, nakon što je europska prodaja pala 1,4% prošle godine.

Program učinkovitosti, poznat kao Protein, pokrenuta je kao odgovor na "sve nestabilnije i složeno okruženje", objasnili su iz Danona. Shema će pomoći da se "troši više i kupuje bolje" i omogućuje održivost.

Njihov odjel svježih mliječnih proizvoda izvijestio je o porastu od 2% u prodaji, točnije 10,7 milijardi eura, dok je odjel medicinske prehrane izvijestio o 1,6 milijardi eura u prodaji, odnosno o rastu od 7,4%.

Danoneu je prodaja u Europi bila jedini dio svijeta u kojem su imali pad prodaje. Sjeverno američka prodaja je porasla za 4,6%, dok je u ostatku svijeta prodaja povećana za 6,7%. Kako kažu iz tvrtke, poboljšanje marže i učinkovitost su im ovogodišnji prioritet.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje