Udruživanje u Istri:

Destinacijskim menadžmentom do turizma doživljaja i većeg prometa

Agrovijesti
Istra Agrotour, maslinici Agrolagune Fotografija: Goran Beinrauch
Pet turističkih zajednica u Istri i kompanija Maistra udružili su snage i razvijaju destinacijski menadžment i proizvode za turizam doživljaja, koji već donose veći promet, posebice u pred i posezoni, istaknuto je u četvrtak u Balama na predstavljanju tog destinacijskog udruživanja.

Pet turističkih zajednica u Istri i kompanija Maistra udružili su snage i razvijaju destinacijski menadžment i proizvode za turizam doživljaja, koji već donose veći promet, posebice u pred i posezoni, istaknuto je u četvrtak u Balama na predstavljanju tog destinacijskog udruživanja.

Predstavljanje je održano u hotelu odnosno na stanciji Meneghetti, koja je također dio tog udruživanja, kojeg su inicirale i u zadnje dvije godine intenzivno s Maistrom razvijaju turističke zajednice Rovinja, Vrsara, Bala, Kanfanara i Svetvinčenta.

"U dvije godine puno smo napravili na razvoju pet vrsta proizvoda za koju je važan temelj bila i infrastruktura te da su 'potentni' i traženi na tržištu posebnih interesa, a to su "bike" ponuda, outdoor (penjanje, trail i sl.), gourmet, tenis i nogomet, te se sada to paketira i prodaje preko specijaliziranih kanala prodaje zainteresiranom tržištu tj. turistima", kazala je voditeljica destinacijskog menadžmenta u Maistri Sanda Bravar.

"Shvatili smo da se ciljanim proizvodima može pojačati promet, produljiti sezona i povećati potrošnja, a kada se tome dodaju manifestacije, festivali i drugi 'eventi' za svih pet proizvoda pojedinačno dobijemo lijepe brojke. U 2018. je tako na području tih pet destinacija već bilo 39 posto više noćenja u pred i posezoni nego u istom vremenu 2017., a trend rasta nastavlja se i u prva tri mjeseca ove godine", istaknula je Bravar.

To je potvrdila i direktorica TZ grada Rovinja Odete Sapać, dodajući da će do kraja travnja ove godine svi imati poraste fizičkog prometa, ali i potrošnje jer su, kako je dodala, i cijene išle malo gore.

Ipak, svi drže da su paketi za vikend i općenito predsezonska ponuda dobrog omjera cijene i kvalitete, kao i da će biti dobro popunjeni i za predstojeće uskrsne blagdane, ali i dalje, kao i za ljeto.

Slično je kazao i direktor TZ Bala Sandi Drandić, najavljujući i nove smještajne kapacitete, kao i prvi difuzni hotel u Hrvatskoj te paleo park s dionosaurima upravo u tom mjestu.

I sama stancija Meneghetti odnosno luksuzni vinski hotel se širi sa novih šest vila, pri čemu će svaka imati svoj bazen.

"Smještajni kapacitet time povećavamo sa oko 50 na oko 80 kreveta, i sve bi trebalo biti dovršeno i otvoreno u idućih mjesec-dva. U to i druge sadržaje ulažemo oko 4,5 milijuna eura, a ukupno smo od 2016. od kada radimo uložili oko 10 milijune eura", kazala je za Hinu generalna direktorica tog hotela Suzana Vrtičević Tica.

Zadovoljni su rezultatima do sada ove godine, manje-više su stalno puni, većinom gostima iz Austrije, Njemačke, Italije i Hrvatske, a nemaju problema ni sa radnicima, kojih je ukupno 50-ak stalno zaposlenih, od čega ih je dosta tu od početka.

"Ljudi su sve, bez njih nijedna investicija ne ide kako treba i s te strane smo isto zadovoljni jer imamo dobar kadar u hotelu, ali i u proizvodnji oko 110 tisuća godišnje boca vina sa devet etiketa, te u proizvodnji maslinovog ulja", zaključila je Vrtičević Tica.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje