dm Hrvatska s prometom od 2,14 milijarde kuna

dm: Na našim policama imamo 28 proizvoda hrvatski OPG-a, a spremni smo ih i izvoziti na druga tržišta

Agrovijesti
dm predstavio poslovne rezultate Fotografija: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Danas dm u svom asortimanu u Hrvatskoj ima 28 različitih proizvoda od sedam domaćih OPG-a, a spremni su prihvatiti i nove koji ispunjavaju njihove standarde kvalitete. Otvoreni smo za proizvode hrvatskih OPG-a koji imaju dovoljne količine i kvalitetu. Oni nam se mogu javiti sami, a dosta njih i mi kontaktiramo samo, objasnili su u dm.

Tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj je 2017./2018. godini, koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvarila ukupan promet od 2,14 milijardi kuna, što je rast od 2,3 posto, a očekuje se da će neto dobit biti na razini od 70 milijuna kuna, kazao je direktor te tvrtke Mirko Mrakužić na konferenciji za novinare.

dm je otvoren za proizvode hrvatskih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, a spremni smo ih plasirati i ivan tržišta Hrvatske, no problem su najčešće nedovoljne količine tih proizvoda, objasnio je Mrakužić na pitanje na koji način biraju OPG i njihove proizvode. U tvrtki objašnjavaju kako su sa plasamnom hrvatskih ekoloških proizvoda domaćih OPG započeli 2014. godine kroz zajednički akciju sa Ministarstvom poljoprivrede. Danas dm u svom asortimanu u Hrvatskoj ima 28 različitih proizvoda od sedam domaćih OPG-a, a spremni su prihvatiti i nove koji ispunjavaju njihove standarde. 

Otvoreni smo za proizvode hrvatskih OPG-a koji imaju dovoljne količine i kvalitetu. Oni nam se mogu javiti sami, a dosta njih i mi kontaktiramo samo, objasnili su u dm. 

dm predstavio poslovne rezultate

"U protekloj poslovnoj godini dm je uložio više od 72,6 milijuna kuna u modernizaciju 33 prodavaonice i otvaranje tri specijalizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC)", rekao je Mrakužić. Najavio je da će dm u poslovnoj godini 2018./2019. u modernizaciju 25 prodavaonica i razvoj asortimana uložiti 80 milijuna kuna.

Mrakužić je istaknuo da je proteklu poslovnu godinu obilježio i nastavak razvoja prometa u segmentu OTC proizvoda, koji je rastao za 37,4 posto u odnosu na godinu ranije. Nastavljen je i razvoj asortimana vlastite robne marke koji je proširen sa četiri nove marke, a udio robne marke u ukupnom prometu dosegnuo je 30,53 posto.

Po iznijetim podatcima, tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svaki je dan posjetilo više od 85 tisuća kupaca. 

Trenutno dm u Hrvatskoj ima 157 trgovina u 60 gradova i zapošljava 1.470 djelatnika. 

Po podacima dm-a, prosječna mjesečna neto plaća u prodavaonicama iznosi više od 9.300 kuna.

Kako je istaknuto na konferenciji za novinare, u protekloj poslovnoj godini djelatnicima su omogućene edukacije u trajanju od 128 dana na kojima je bilo 1.210 polaznika. Također su dodijeljene diplome prvoj generaciji dm akademije tijekom koje su djelatnici educirani za novo zanimanje drogerist.

Po iznijetim podacima, u protekloj poslovnoj godini dm je u zajednicu uložio više od 2,1 milijun kuna. 

Grupa dm, koja je prisutna u 13 zemalja, u prošloj je poslovnoj godini godini ostvarila promet od 10,7 milijardi eura.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje