Poslovni rezultati

Heinekenova dobit gotovo prepolovljena, prihodi porasli

Agrovijesti
Heineken Fotografija: Pixabay
Nizozemski div industrije piva Heineken izvijestio je kako je njegova neto dobit u prvih šest ovogodišnjih mjeseci gotovo prepolovljena u usporedbi s istim razdobljem lani, upozoravajući pritom na  "izazovno gospodarsko okruženje".

Heinekenova neto dobit u prvome je polugodištu pala 48,8 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, na 586 milijuna eura, navodi se u tvrtkinu financijskom izvješću objavljenom u ponedjeljak.

No, iz tog pivarskog diva napominju kako im je poslovne rezultate u 2015. godini 'podebljao' izvanredni dobitak od 379 milijuna eura ostvaren prodajom Heinekenova meksičkog ogranka za ambalažu Empaque, u veljači 2015. godine. 

Treći najveći svjetski proizvođač piva izvijestio je, pak, o povećanu obujmu prodaje i jačanju prihoda. U prvih su šest ovogodišnjih mjeseci Heinekenovi prihodi porasli na 10,1 milijardu eura, s 9,8 milijardi eura u istome razdoblju lani, što je povećanje 4,7 posto nakon što se izvrše prilagodbe.

- Nakon snažnog prvog tromjesečja, kojemu su pogodovali ovogodišnji uskrsni blagdani i snažni novogodišnji blagdani u Vijetnamu i Kini, rast prodaje u drugome kvartalu bio je prigušeniji, objavila je kompanija sa sjedištem u Amsterdamu.

Međutim, izvršni direktor Jean-Francois van Boxmeer upozorio je na nepovoljne gospodarske uvjete na nekim tržištima u razvoju i na nepovoljna valutna kretanja u mjesecima koji dolaze.

- I dok su Afrika, Bliski istok i istočna Europa i nadalje izazovna tržišta, poslovanje je bilo snažno na nekim ključnim tržištima u razvoju, poput Vijetnama i Meksika, poručio je u priopćenju.

Prodaja osvježavajućih gaziranih alkoholnih pića spravljenih od jabuka također ohrabruje, poručili su iz Heinekena, s obzirom da je prodaja brendova poput Strongbowa udvostručena u Europi, a prodaja takvih pića zabilježila je dvoznamenkasti rast u Kanadi i Meksiku.

Heineken je utemeljen još u 19. stoljeću, a danas proizvodi i prodaje više od 250 brendova i zapošljava oko 73.000 ljudi diljem svijeta.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje