Povrće

Egipatski mladi luk ima slabu konkurenciju u Europi

Agrovijesti
Mladi luk Fotografija: Pixabay
Potražnja iz europskih zemalja raste svake godine jer je kvaliteta egipatskog mladog luka vrlo tražena, a površine tvrtke stalno se šire

Prema riječima Yassina Ahmeda, vlasnika i predsjednika tvrtke Stars of Export specijalizirane za češnjak i sve vrste luka, "kvaliteta je bolja nego prošle godine jer je vrijeme bilo dobro. Naš mladi luk isporučuje se ugostiteljstvu, trgovačkim lancima, supermarketima i veletrgovcima", piše FreshPlaza.

Tvrtka uglavnom izvozi u Njemačku, Nizozemsku i Veliku Britaniju gdje unutarnja sezona ne započinje do travnja (u Engleskoj) i kasnog ožujka (u ostalim zemljama). Ta europska tržišta trenutno primaju oko 5 kontejnera tjedno, a ponekad i šest. Yassin kaže da potražnja iz tih zemalja raste svake godine "jer je kvaliteta egipatskog mladog luka, uzgojenog u Gornjem Egiptu i zemljama Ismailije vrlo tražena u Europi, a kao rezultat površine tvrtke stalno se šire".

Što se tiče češnjaka, objašnjava da su glavne vrste koje trže svježi zelenobijeli, svježi ljubičastozeleni, suhi ljubičasti i suhi bijeli. "Potražnja za našim češnjakom dolazi od onih koji su zainteresirani za kineski ljubičasti češnjak (svježi i suhi), najviše zbog naše cijene, i zato što nudimo velike veličine s manje pesticida. Naš ljubičasti češnjak dolazi iz kineskog sjemena zasađenog u Egiptu prije mnogo godina."

Proizvodi tvrtke Stars of Export iz Egipta

Ono što je odlično za Stars of Export jest ne samo da im se povećavaju površine nego im se otvaraju i mogućnosti za nova tržišta, kao što je Australija. "Započeli smo prošle godine, jer im se već svidio naš sušeni češnjak, a prošle smo godine počeli dostavljati suhi ljubičasti češnjak. Prošle sezone isporučili smo 50 tona, a ove ćemo godine najvjerojatnije 150 tona. Ove godine imamo i posebna pakiranja i certifikate te time ciljamo k većem uspjehu", zaključuje Ahmed.

Stars of Export ima više od 1600 hektara zasađenih mladim lukom, češnjakom i svježim lukom koji povećavaju svake godine. Tvrtka se vodi pravilima sigurnosti hrane i visoke kvalitete koji su top prioriteti njihove politike, a hladnjače i vješti timovi za pakiranje osiguravaju da su svi paketi efikasno pripremljeni s kvalitetom na prvom mjestu. Na taj način fleksibilno odgovaraju na zahtjeve potrošača bez obzira na zahtjevnost. Tvrtka je osnovana 1992., a s izvozom u Švicarsku i Englesku započeli su 1998. godine.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje