Rastući problem

EU ekonomija gubi 35 milijarde eura godišnje zbog krivotvorenja

Agrovijesti
Krivotvorenje Fotografija: Pixabay
Predviđa se da će se krivotvorenje povećavati za 3 posto godišnje u svijetu vodeći u porastu na tržištima anti-krivotvorenja u sljedećih pet godina

Izvješće „2016 Brand Protectiona and Product Tracebility Market Research“ pronašlo je da će rast globalnog tržišta anti-krivotvorenja prestići ukupni segment tržišnog rasta hrane, pića i farmaceutske industrije za oko dva do tri puta u sljedećih pet godina.

U isto vrijeme, Ured za intelektualno vlasništvo Europske unije (EUIPO) je proveo seriju studija za European Observatory on Infrigements of Intellectual Property Rights koji tvrdi da je preko 48 milijardi ieura ili 7,4 posto sve prodaje izgubljeno svake godine u devet sektora zbog prisutnosti lažnih roba na tržištu.

Devet sektora su: kozmetika i osobna njega, odjeća, obuća i dodaci, sportska roba, igračke i igre, nakit i satovi, ručne torbe, snimljena glazba, alkoholi i vina i lijekovi.

Pronašlo se da se svake godine dodatno izgubi 35 milijardi eura diljem EU ekonomije zbog indirektnih efekata krivotvorenja i piratstva u ovim sektorima, jer proizvođači kupuju manje robe i usluga od dobavljača, stvarajući knock-on efekt u tim područjima.

„Mora se nešto napraviti i to pod hitno, kako bi započeli s rješavanjem ovog problema, a to bi moglo uključivati i uvođenje holograma kao dijela zaštitne strategije brandova“, kaže dr. Mark Deakes, glavni tajnik Međunarodno udruženje proizvođača holograma.

Međutim, izvješće naglašava i povećanu globalnu mogućnost za tehnologijama anti-krivotvorenja. Mnogi dobavljači i proizvodi dolaze iz različitih zemalja pa je kritično identificirati, uhvatiti i podijeliti točne informacije o proizvodima. Krivotvorenje je postao rastući izazov.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje