Jedna od najvećih privatnih mljekara danima bio bez telefonski veza i interneta

Euro-Milk: Trpimo ogromnu štetu zbog nemara našeg teleoperatera Optima telekoma

Agrovijesti
Mljekara Euro-Milk Fotografija: Euro-Milk
Jedna od najvećih privatnih malih mljekara Euro-Milk iz selu Beloslavec u općini Bedenica u Zagrebačkoj županiji, zbog sporosti svog teleoperatera Optima telekoma, preko kojeg koriste fiksne telefone i Internet, tri dana nije imao telekomunikacijske veze jer kvar na optičkom kablu u njihovom selu nitko nije otklonio.

Jedna od najvećih privatnih malih mljekara Euro-Milk iz selu Beloslavec u općini Bedenica u Zagrebačkoj županiji, zbog sporosti svog teleoperatera Optima telekoma, preko kojeg koriste fiksne telefone i Internet, tri dana nije imao telekomunikacijske veze jer kvar na optičkom kablu u njihovom selu nitko nije otklonio.

„Očajni smo i trpimo ogromne štete, a što je najgore imamo osjećaj da nitko ne želi riješiti naš problem“, kazao nam je direktor mljekare Božidar Kuzmić, koji je odlučio pozvati novinare kako bi mu pomogli da potakne teleoperatere da izađu na teren i otklone kvar. Kuzmić kaže kako već godinama imaju problema s telekomunikacijskim vezama, a 12. rujna, je komunalni kamion prilikom radova presjekao kabel zbog čega su ostali bez signala za fiksne telefone i internet.

Ovaj problem traje još od 2012 godine, kada su bili veliki odroni zbog kiše. Tada je HT-ov kabel bio presječen i nismo imali veze čak 14 dana. Tehničaru su ga sanirali, ali nisu stavili novi kabel niti su ga stavili pod zemlju, što je uobičajeno, nego su ga popravili i ostao je na otvorenom pa se i moglo očekivati da će se dogoditi da ga netko jednom zakači i presiječe, kaže Kuzmić.  

Odmah smo kontaktirali Optima telekom, čiji smo korisnici interneta i fiksne telefonije, a oni su tek nakon 23 sata poslali nalog u HT, koji je vlasnik infrastrukture da otkloni kvar. Nije mi jasno da nitko ne shvaća kako su nam danas internet i sve telekomunikacijske veze važne za poslovanje, jer sve obavljamo na taj način od zaprimanja narudžbi do svih plaćanja, kaže Kuzmić.

Stoga me čudi, da služba za korisnike kako Optima Telekoma, tako i HT koji je vlasnik infrastrukture nisu žurno reagirali i došli otkloniti kvar. Naši su klijenti svi veliki trgovački lanci, među kojima su Interspar, Kaufland i drugi, a kako da im objasnim da nemamo internet i da nismo uspjeli zaprimiti narudžbe. Moja kćerka je otišla u Zagreb kako bi uspjela biti dostupna on line, a preko mobitela zovemo sve klijente kako ne bi ispali neodgovorni i neprofesionalni, dodaje. 

Mljekara Euro-Milk posluje od 1998 godine na tromeđi Varaždinske, Krapinsko-zagorske i Zagrebačke županije. Trenutno zapošljava 40 osoba s područja općine i susjednih naselja, a većini od njih je to prvo radno mjesto, a godišnje otkupljuje 9 milijuna litara mlijeka od 160 proizvođača s područja:
Zagrebačke, Varaždinske, Krapinsko-zagorske, Koprivničko-križevačke, Bjelovarsko-bilogorske i Virovitičko-podravske županije.

Kontinuiranim radom na održavanju kvalitete, razrađenim sustavom kontrola i stalnim promocijama svojih proizvoda EURO-MILK d.o.o. svake godine povećava tržište, broj zaposlenih i kapacitete prerade mlijeka i proizvodnje mliječnih proizvoda, kaže Kuzmić koji se nada kako će teleoperateri nakon što sa svojim problem izađu u javnost, shvatiti koliku štetu trpe te hitno poslati svoje ekipe da otklone kvar koji su u ovom kraju česti i stalno imaju problema sa signalima za mobitele.

Optima Telekom: Ispričavamo se, kvar je otklonjen danas

„Prije svega se želimo ispričati korisniku – tvrtki Euro-Milk d.o.o. – zbog nastalih neugodnosti, kažu u Optima Telekomu.

Korisnik je poteškoće u korištenju naših usluga prijavio 12. rujna 2017. u poslijepodnevnim satima. Stručne službe Optima Telekoma reagirale su odmah te su dogovorile izvid na terenu kako bi se utvrdio uzrok poteškoće. Na terenu je utvrđeno kako je uzrok poteškoće mehaničko oštećenje pristupnog kabela, odnosno prekid kabela.

S obzirom da predmetna infrastruktura, putem koje se korisniku pružaju usluge, nije u vlasništvu Optima Telekoma, slučaj smo odmah prijavili nadležnom pristupnom operatoru, u čijoj je nadležnosti otklon ovakvih kvarova i održavanje infrastrukture. Stručne službe su angažirane da u najkraćem mogućem roku poteškoću otklone te su usluge postale dostupne danas ok 13 sati.

Prema informacijama koje smo dobili od pristupnog operatora, saniran je kvar koji je nastao mehaničkim oštećenjem kabela, a već ranije je pokrenuta procedura kako bi se kabel trajno sanirao, što će biti napravljeno u najkraćem mogućem roku, dodaju.

Žao nam je zbog nastale situacije ali Optima Telekom je poduzeo sve kako bi se kvar čim prije otklonio te, kao i uvijek, maksimalno izašao u susret korisniku.“

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje