Karijere

Fanika Mihaljević imenovana direktoricom istraživanja i segmentacije Molson Coorsa Europe

Agrovijesti
Fanika Mihaljević Fotografija: PR
Nakon devet godina obnašanja dužnosti menadžerice za istraživanja, inovacije i medije u Zagrebačkoj pivovari, Fanika Mihaljević imenovana je direktoricom istraživanja i segmentacije unutar Molson Coorsa Europe,

Na ovoj će funkciji raditi na osiguravanju daljnjeg rasta tvrtke kroz zadovoljstvo potrošača i kupaca, objavili su iz Zagrebačke pivovare. 

Mihaljević je magistra psihologije koja u svojoj karijeri ima 19 godina iskustva u istraživanju tržišta i medija te devet godina iskustva u upravljanju inovacijama i medijskim strategijama, čime je doprinijela rastu i pozicioniranju Zagrebačke pivovare kao lidera na hrvatskom tržištu. Promocija je rezultat njenog bogatog iskustva koje je stekla na dugogodišnjoj funkciji menadžerice za istraživanja, inovacije i medije Zagrebačke pivovare, gdje se među ostalim, bavila istraživanjem tržišta, strategijom pozicioniranja brendova te analizom potrošača i kupaca. Kao voditeljica inovacijskog tima bila je odgovorna i za lansiranje novih proizvoda te je osmišljavala medijsku strategiju i pratila njezinu učinkovitost na zdravlje brendova.

Povodom novog imenovanja Fanika Mihaljević je izjavila: "Veselim se novom profesionalnom izazovu unutar globalne strukture Molson Coorsa – trećeg pivara u svijetu čiji je član i Zagrebačka pivovara – te se nadam da ću svojim znanjem i iskustvom doprinijeti novim uspjesima naših brendova."
 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje