Kadrovi

Filip Rabuzin – novi direktor marketinga u Heineken Hrvatska

Agrovijesti
heineken novi direktor marketinga Fotografija: Heineken
Filip Rabuzin novi je direktor marketinga i član menadžment tima kompanije HEINEKEN Hrvatska. Bit će odgovoran za strateško upravljanje bogatim i raznovrsnim portfeljom brendova kompanije među kojima su Karlovačko, Laško, Heineken, Amstel, Krušovice i Stari lisac.

Ranije je radio kao rukovoditelj grupe proizvoda u mainstream segmentu te je bio zadužen za brend Karlovačko i njegove ekstenzije.

Filip Rabuzin e u kompaniji počeo raditi 2012. kao rukovoditelj grupe proizvoda u mainstream segmentu, zatim je radio kao rukovoditelj za Consumer Market Intelligence i inovacije, da bi nakon toga ponovno preuzeo poziciju rukovoditelja grupe proizvoda u mainstream segmentu.

Tijekom rada u kompaniji HEINEKEN Hrvatska Rabuzin je snažno doprinio rastu i jačanju brendova, razvoju i plasiranju na tržište novih proizvoda, pri čemu je ostvario odlične rezultate u području rasta volumena, vrijednosti brenda i udjela na tržištu te izgradnji pozitivnog stava potrošača prema brendovima.

Na ovoj funkciji će naslijediti Roberta Giugliana, koji je u kompaniji HEINEKEN Hrvatska proveo tri godine te je značajno doprinio proširenju portfelja brendova kompanije koji je sada udvostručen, kao i uvođenju nove kategorije – cidera.

Zaslužan je i za modernizaciju vizualnog identiteta Karlovačkog, te proširenje Karlovačko obitelji uvođenjem ekstenzija kao što su Karlovačko Natur Radler, Karlovačko Retro nepasterizirano te Karlovačko Rezano nefiltrirano. Roberto Giugliano odlučio je prihvatiti novu izazovnu poziciju u kompaniji HEINEKEN Italija.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje