Proširenje ponude

Fonterra lansira premium duo UHT mliječnih proizvoda u Kini

Agrovijesti
Fonterra novo mlijeko za kinesko tržište Fotografija: fonterra.com
Fonterra je najavila lansiranje nove linije premium Anchor mliječnih proizvoda u Kini

Nova linija Upline ima dva nova UHT mliječna proizvoda: LiveUp visoko proteinsko mlijeko s 50 posto više proteina nego standardno UHT mlijeko, sa 5,7 g proteina na 100 ml, i NaturalUp napravljeno od certificiranog svježeg, ekološkog mlijeka s Novog Zelanda koje zadovoljava ekološke standarde u Kini i na Novom Zelandu. Proizvodi su u skladu s rastućom potražnjom za sigurnim visoko kvalitetnim mliječnim proizvodima unutra kineskog tržišta.

Kineska mliječna industrija nije uspjela u potpunosti vratiti povjerenje potrošača nakon skandala s pokvarenim mlijekom 2008. godine, a australski i novozelandski proizvodi gledaju se kao oni sa značajno superiornom kvalitetom.

Predsjednica Fonterra Greater China Christina Zhu kaže da su novi proizvodi napravljeni pod Anchor brandom te će pomoći u zadovoljavanju potrošačkih potreba u Kini. „Ovi proizvodi naglašavaju najbolje što Novi Zeland nudi: siguran, čist izvor mlijeka s visokom hranjivom vrijednošću“, kaže Zhu.

Prema novom istraživanju Boston Consulting Group, 73 posto ih želi platiti premium cijenu za stvari sa dokazanim zdravstvenim koristima. Sa 12 posto više od globalnog prosjeka, Kinezi su tako najosvješteniji potrošači prema zdravlju na svijetu, kažu istraživači. „Proširenje na ovaj premium spektar s visokim rastom je prirodni nastavak Anchor branda, koji dobro posluje od kada je lansiran u Kini krajem 2013. godine“, dodaje Zhu.

Oba proizvoda su dostupna online, a LiveUp će uskoro stići u kineske trgovine. Oba se proizvode i pakiraju u Novom Zelandu. Postojeći proizvodi Anchor UHT u Kini su poboljšani s redizajniranim pakiranjem koje slijedi Anchorov vizualni identitet diljem globalnih tržišta. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje