Gastronomija

Gastronomski vodič Gault & Millau prodan ruskoj obitelji

Agrovijesti
Obrok, ručak, večera, gastronomija Fotografija: Pixabay
Gault & Millau, jedan od najpoznatijih francuskih gastronomskih vodiča, u svijetu jednako cijenjen poput poznatijeg Michelina prodan je jednoj ruskoj obitelji koja se obvezala investirati u njega više milijuna eura, rekao je u srijedu za AFP njegov aktualni vlasnik Come de Cherisey.

Gault & Millau, jedan od najpoznatijih francuskih gastronomskih vodiča, u svijetu jednako cijenjen poput poznatijeg Michelina prodan je jednoj ruskoj obitelji koja se obvezala investirati u njega više milijuna eura, rekao je u srijedu za AFP njegov aktualni vlasnik Come de Cherisey. 

"Prodao sam sto posto dionica ovog francuskog gastronomskog vodiča jednoj ruskoj obitelji", kazao je De Cherisey, koji je bio vlasnik i predsjednik uprave vodiča više od sedam godina.

"Pridonio sam internacionalizaciji i digitalizaciji vodiča, a sada su mu potrebna sredstva" da bi nastavio uspješno izlaziti, kazao je. Novi vlasnici su bankari (banka VTB) i u vodič će kratkoročno investirati višemilijunski iznos", rekao je De Cherisey. 

Novi predsjednik uprave postaje Jacques Bally, a njegove investitore predstavlja Vladislav Skvortsov. 

"Ostajemo vjerni povijesnim i temeljnim vrijednostima što su ih postavili utemeljitelji vodiča i zagovornici francuske 'cuisine nouvelle', a istodobno imamo velike planove o razvoju vodiča u Francuskoj i u inozemstvu", kazao je Bally. 

 

Gault & Millau, jedan od najpoznatijih francuskih vodiča restorana godine 1965. osnovali su Christian Millau i Henri Gault, a njihov je brend postao jedna od najutjecajnijih svjetskih referenci za restorane i hotele.

Dvojica gastro kritičara prije gotovo 60 godina počela su objavljivati seriju članaka o gastronomskoj ponudi u Parizu. Tako je nastao cijenjeni vodič koji je danas prisutan u više od 20 zemalja svijeta i jedan je od triju najutjecajnijih međunarodnih vodiča u svijetu gastronomije, prepoznatljiv po kuharskim kapicama koje dodjeljuje restoranima. 

Legendarni vodič ocjenjuje samo hranu bodovima od 1 do 20, a atmosfera i usluga dodatne su informacije. Restorani moraju osvojiti barem 10 bodova za uvrštenje u Gault & Millau, a samo su dva u povijesti osvojila 20 bodova. "Luksuz je u kvaliteti, a ne u cijeni", filozofija je brenda.

Žuti gastronomski vodič u Francuskoj se izdaje u 40.000 primjeraka, a prvo rusko izdanje lansirano je 2017. 

Od travnja 2018. vodič izlazi i u Hrvatskoj te predstavlja najbolje restorane i vina iz cijele Hrvatske te 50 POP mjesta za ugodne izlaske. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje