Zenith

Globalna potrošnja sokova povećana 5 posto godišnje

Agrovijesti
Voćni i povrtni sokovi Fotografija: Thinkstock
Globalna potrošnja voćnih sokova i pića prešla je 80 milijardi litara u 2015. godini, predstavljajući 10 posto ukupnih količina bezalkoholnih pića, stoji u novom izvješću konzultanta specijalista za hranu i pića Zenith International

Prodaja je porasla za 4 posto tijekom godine, sa rastom u Africi, Bliskom Istoku, Azijskom Pacifiku i Latinskoj Americi, s padom na zrelim tržištima Sjeverne Amerike i zapadne Europe. Predviđa se da će tržište rasti godišnje za 5 posto u sljedećih pet godina na 105 milijardi litara u 2020. godini.

„Tržište sokova za piće postaje sve raznolikije s budućim naprecima, poglavito u Sjevernoj Americi i zapadnoj Europi, ovisno o inovativnim i originalnim proizvodima“, kaže direktorica Zenithove Tržišne inteligencije Esther Renfrew. „Proizvođači sada prepoznaju da su inovacije imperativ u cilju dobivanja i zadržavanja uspjeha.“

Zenithovo izvješće o inovacijama u sokovima za 2016. godinu identificira osam ključnih područja inicijativa proizvodnih razvoja od 214. godine – originalni okusi/sastojci, nove teksture, povrtni sokovi, hladno prešani sokovi, smanjeni/s malim udjelom/bez šećera, funkcionalna ponuda, premium pozicioniranje i orijentirani na djecu.

„U posljednjih nekoliko godina glavni novi trendovi razvoja proizvoda uključivali su nove proizvodne metode, rafinirano proizvodno pozicioniranje i naglasak na sastojke u okusu i funkciji. Naše Izvješće služi kao idealna referenca za bilo koju tvrtku koja traži stvaranje ili širenje svoje prisutnosti na tržištu“, dodaje Renfrew.

Zenithovo izvješće pokriva 100 posto voćnih sokova, 25 do 99 posto sokova sa sadržajem nektara i 5 do 24 posto sokova sa sadržajem voćnih pića. 75 dubinskih profila brandova nudi slike proizvoda kao i detaljne informacije kao što su datum lansiranja, tip pakiranja i veličinu, cijenu, sastojke, varijante i marketing.

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje