Ekološka proizvodnja

Grožđe na polici sa sredstvom za čišćenje

Agrovijesti
Grožđe na polici sa sredstvom za čišćenje, Švedska Fotografija: The Local
Šveđanin otvorio "eko rat" - Jedan je supermarket u Švedskoj stavio voće špricano kemijskim sredstvima na istu policu sa proizvodima za čišćenje kao dio kampanje poticanja Šveđana da kupuju i prodaju ekološke proizvode te pošteno označavaju hranu

Potrošači koji su tražili ne-ekološko bijelo grožđe u trgovini u Täbyu, Stockholm, ostali su iznenađeni kada su ga pronašli na polici s izbjeljivačima, osvježivačima toaleta i prašcima za pranje rublja, zajedno sa  snažnom porukom „Odlučili smo se da ne prodajemo normalno grožđe. Njega smo stavili ovdje kako bi pokazali koliko je kemikalija u njemu. U Hemköp Allénsu ćete naći samo ekološko grožđe.“

Voditelj trgovine, koja je dio nacionalnog Hemköp lanca supermarketa, ali je u samostalnom vlasništvu, rekao je za Local da je pokušao „doći u medije na zabavan način te doseći što je moguće više ljudi. Mnogo je kemikalija u grožđu pa zašto ne staviti te kemikalije zajedno s ostalima“, rekao je Joakim Skotte. „Ne bi smjelo biti s ostalim voćem – jabukama i bananama – jer sadržava puno kemikalija.“

Poduzetnik je naglasio kako se nada da će potaknuti i druge Hemköp trgovine da slijede njegov primjer kao dio kontinuirane kampanje za promicanje ekoloških proizvoda. Njegova je trgovina prva u Švedskoj koja od prije tri godine prodaje samo ekološke banane, potez koji su kasnije usvojile i druge podružnice diljem zemlje. „To je izjava broj dva“, kaže Skotte.

Kada su ga priupitali zašto onda prodaje jake proizvode za čišćenje, rekao je da se pokušava uhvatiti u koštac s jednom po jednom ekološkom temom. „Mnogo se toga treba napraviti u švedskim trgovinama, tako da morate početi od nekuda. Banane i grožđe vrlo često konzumiraju djeca, tako da počinjemo s njima“, dodao je.

Kako je i on sam otac dvoje djece, inspirirala ga je želja za njihov boljitak te da se hrane proizvodima koji su uzgojeni ekološki, bez kemijskih zaštita. „Djeca ne kupuju sama, nemaju izbora, sve je na njihovim roditeljima“, rekao je za Local. Njegova ambicija da inicijativa viralno krene je postignuta.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje