Industrija piva

Heineken prodao piva u količini od 1.740 olimpijskih bazena

Agrovijesti
Heineken Fotografija: Pixabay
Heineken proizvodi i prodaje preko 250 brendova piva i sidera i zapošljava oko 73.000 ljudi širom svijeta.

Nizozemski proizvođač piva Heineken je u prvom kvartalu 2016. povećao globalnu prodaju piva za 11 posto, zahvaljujući kineskoj Novoj godini i Ukrsu. Unatoč tome, neto dobit Heinekena je u prvom tromjesečju pao za više od polovice, na 265 milijuna eura sa 579 milijuna eura iz istog razdoblja prošle godine, prenosi agencija France Press.

"Ovo je bio dobar prvi kvartal, kome su podršku pružili snažna prodaja u Vijetnamu, kineska Nova godina i ranije vreme proslave Uskrsa", navodi se u priopćenju Heinekena. Globalna prodaja je narasla sa 39,3 milijuna hektolitara iz prvog prošlogodišnjeg kvartala na 43,5 milijuna hektolitara, što je jednako veličini koja bi mogla ispuniti oko 1.740 olimpijskih bazena. 

Iako je prodaja piva ostvarila dobar rast u Aziji od 23 posto, kao i u Južnoj i Sjevernoj Americi i Europi, Heinekenovo tržište u Africi i Bliskom istoku ostaje izazovno, dodaje se u objavio. U zapadnoj Europi, prodaja je rasla za 2,3 posto, potpomognuta blagom zimom i ranijom proslavom Uskrsa. Uz procjenjenu vrijednost na 35 milijardi eura, Heineken je druga najveća svjetska pivovara nakon AB Inbeva, koji je u studenom prošle godine potpisao ugovor o spajanju sa rivalskim Sab Millerom, što je bila treća najveća akvizicija u globalnoj korporativnoj povijesti. 

Heineken proizvodi i prodaje preko 250 brendova piva i sidera i zapošljava oko 73.000 ljudi širom svijeta.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje