PRESTIŽNA NAGRADA

I naše poduzetnice pomiču granice i postaju uzor

Agrovijesti
Maria Ievleva, senior marketing menadžerica u Veuve Clicquot Fotografija:
Ove je godine za Veuve Clicquot Business Woman Award pristiglo više od 300 prijava poduzetnica iz 27 zemalja diljem svijeta,a broj zemalja se svake godine povećava, primjerice iduće godine će prvi puta u natjecanje ući i Grčka.

Miva galerija vina, zastupnici  jednog od najpoznatijih šampanjca na svijetu Veuve Clicquot, organizirala je u zagrebačkom restoranu Dubravkin put drugu dodjelu nagrada - Storybook Veuve Clicquot Business Woman Award. Ovogodišnje dvije finalistice su kreatorica kozmetičke linije Nikel Mirjana Brlečić i dizajnerica Anja Zambelli Čolak, a na regionalnom finalu koje će se održat 29.studenog u zagrebačkom hotelu Esplanade uz hrvatske finalistice bit će i poduzetnice iz Slovenije, Srbije i Crne Gore.

Maria Ievleva, senior marketing menadžerica u Veuve Clicquot
Riječ je o nagradi koja je okupila uspješne žene iz različitih područja djelovanja koje se ističu svojim radom i postignućima te služe kao primjer novim generacijama. Ove je godine za Veuve Clicquot Business Woman Award pristiglo više od 300 prijava poduzetnica iz 27 zemalja diljem svijeta,a  broj zemalja se svake godine povećava, primjerice iduće godine će prvi puta u natjecanje ući i Grčka.

˝Nagrada se tradicionalno dodjeljuje od 1972. kada smo odlučili proslaviti 200 godina rada i uspjeha koji je ovoj tvrtki donijela Madam Clicquot i tim smo joj željeli odati još jedno priznanje. Ona je bila velika i snažna poslovna žena, razvila je odličan biznis i bila veliki lider, a uz to bila je i inovativna u produkciji šampanjca i pomicala je granice˝, istaknula je Maria Ievleva, senior marketing menadžerica u Veuve Clicquot.  

Naime, davne 1798. Madame Clicquot udala se za uspješnog proizvođača šampanjca Françoisa Clicquota, a kad je u 27. godini života ostala udovica preuzela je poslovanje te postala prva žena na čelu kompanije. 

˝Uspješna poslovna žena mora imati hrabrosti. I Madam Clicquot je jedna od onih koja se usudila ući u takav biznis koji je tada bio primarno namijenjen muškarcima, no imala je hrabrosti i pokazala je kako je moguće uspjeti. Osim hrabrosti, važno je i da u sebi imate duh inovacije. Vjerujem da će mnoge žene pronaći inspiraciju u priči Madam Clicquot i da će shvatiti da ako se odluče krenuti u svoju poduzetničku avanturu i imaju dovoljno hrabrosti da same pokrenu biznis, vrlo brzo doći i do uspjeha. Poanta ove nagrade je da se slave sve te karakteristike koje je ona imala, a ključan kriterij je i da imate razvijen biznis i da ste lider˝, pojašnjava Ievleva.

Kako tvrdi, nakon pozitivnih reakcija iz ostalih zemalja, prošle su godine odlučili da se i Hrvatska uključi u natjecanje. ˝Uz trud kolega iz Moët Hennessyja doveli smo nagradu ovdje. Hrvatska ima mnoštvo inspirativnih uspješnih poslovnih žena i njihovi uspjesi i poslove priče su ono što treba slaviti i pokazati široj javnosti˝, smatra Ievleva.

Šampanjac broj jedan u Europi

Ievleva kaže kako je berba u njihovom vinogradu nedavno završila, ali još je rano za reći kakva će biti finalni proizvod. Ističe kako je u njihovoj kompaniji ključno da je duh Madam Clicquot i dalje prisutan, te da se i dalje osjeća inovativnost. Madam Clicquot je bila ta koja je počela istraživati vanjska tržišta i raditi na izvozu.

Šampanjac Veuve Clicquot
Veuve Clicquot šampanjac je na prvom mjestu u Europi, a najveća tržišta su im SAD, Japan u kojem pogotovo dobro ide prodaja rose šampanjca te na području Europe UK, Italija i Francuska.

˝Naši vinari stalno skupljaju nova iskustva. 2010.godine su našli boce ispod mora i analizirali ih da ustanove razlike u načinima starenja šampanjca u podrumu i pod morem. Veuve Clicquot u Reimsu ima 24 kilometara podruma, i sve naše boce odležavaju u podrumima osim ove limitirane edicije koja je ispod mora˝, otkrila nam je Ievleva.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje