ENO GASTRO BAJKA U KRIŽEVCIMA

Imamo vrhunske domaće proizvode, ali svi još moramo poraditi na promociji

Agrovijesti
Eno gastro bajka Fotografija: Klikaj.hr
Prva Eno gastro bajka bila je održana samo s izlagačima s križevačkog područja, a ovaj put bilo je 30-tak izlagača s područja cijele Koprivničko-križevačke županije.

Eno gastro bajka u prostorima Razvojnog centra i tehnološkog parka Križevci u petak je izazvao velik interes izlagača, ali i posjetitelja, objavljeno je na stranicama portala Klikaj.hr

Glavna ideja i cilj organizacije ove manifestacije je promovirati domaće proizvođače, male OPG-ove i obrte te im pružiti mogućnost da predstave svoje domaće proizvode velikom broju gospodarstvenika.

Prva Eno gastro bajka bila je održana samo s izlagačima s križevačkog područja, a ovaj put bilo je 30-tak izlagača s područja cijele Koprivničko-križevačke županije.

Gosti ove interesantne priredbe imali su priliku degustirati njihove proizvode. Među njima su se našli vinari, medari, proizvođači pekarskih i slastičarskih proizvoda, voćnih vina, sireva, čokolade i pralina, a ovaj događaj nije propustila ni Jasmina Rakić Horvat, vlasnica seoskog turizma Rakić iz Čabraja.

Ona je sa svojom ekipom posjetiteljima ponudila pravu domaću, autohtonu hranu, baš onakvu kakvu su naše bake pripremale, a koja je u stalnoj ponudi na njihovom imanju.

– Eno gastro bajka je hvale vrijedna inicijativa kojom se OPG-ovima omogućuje da prezentiraju svoje proizvode krajnjim potrošačima s naglaskom na poslovnu javnost kako bi se stvorila kultura poklanjanja domaćih i kvalitetnih proizvoda lokalnih proizvođača, kojih zaista puno imamo. Kako OPG-ovi zbog obima svojeg poslovanja nemaju vremena za adekvatnu promociju, koja je u današnje vrijeme neizbježna, drago mi je da naše institucije kao što je križevački Razvojni centar organiziraju ovakve sajmove i time omogućavaju poljoprivrednicima da prezentiraju svoju ponudu – kazala je Jasmina Rakić Horvat.

Dodaje kako je veseli što je ove godine Razvojni centar Križevci prepoznao važnost okupljanja ponuđača iz cijele županije.

– Moramo upravo promovirati županiju kao destinaciju, odnosno prezentirati raznolikost proizvoda s kojom raspolažu naši poljoprivredni proizvođači – naglasila je Rakić.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje