Konferencija Ambalaža i etikete

Izvoz hrvatskih proizvođača ambalaže dosegao 1,8 milijardu kuna

Agrovijesti
Konferencija Ambalaža i etikete Fotografija: HGK
Daljnji rast proizvodnje ambalaže može se očekivati u svim segmentima, osim u proizvodnji ambalaže plastike za jednokratnu uportebu pa se proizvođači sve više moraju okretati održivoj ambalaži.

„Globalno tržište ambalaže poraslo je u razdoblju od 2013. do 2018. za 6,8 posto. Proizvodnja ambalaže u Hrvatskoj također bilježi stalan rast više od deset godina. Domaće tvrtke ulaganjem u nove tehnologije i materijale prate svjetske proizvođače, što je vidljivo i iz podatka o izvozu. Prošle je godine dosegao 1,8 milijardi kuna,“ rekla je pomoćnica direktorice Sektora za industriju HGK Jagoda Divić na otvorenju konferencije Ambalaža i etikete. Dvodnevna konferencija održava se u Kraš Auditoriumu u Zagrebu u organizaciji Udruženja grafičko-prerađivačke industrije HGK, Zajednice ambalažera i Print magazina.

Divić je naglasila da se daljnji rast može očekivati u svim segmentima, osim kod proizvodnje ambalaže plastike za jednokratnu upotrebu, zbog direktive EU o smanjenju plastičnog otpada. „Proizvođači će se morati sve više usmjeravati na održivu ambalažu, od materijala poput papira, konoplje, škroba i celuloze,“ naglasila je Divić.

Predsjednik Udruženja grafičko-prerađivačke industrije HGK Marko Morić predstavio je aktivnosti Udruženja te aktivnosti na pozicioniranju industrije i praćenju trendova, uključujući i posjet Sajmu uredske opreme u Istanbulu u veljači u organizaciji HGK.

Ambalaže i etikete prisutne su u gotovo u svim sferama industrije, kao što su prehrambena, duhanska, farmaceutska i kemijska industrija. Na globalnoj razini, industrija ambalaže je ogroman ekonomski generator. Procjenjuje se da će se do 2028. globalno tržište ambalaže proširiti za gotovo 3 posto godišnje, na vrijednost od više od 1,2 bilijuna dolara.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje