Put od uspjeha

Kako dobavljači iz EU mogu pojačati svoj tržišni udio u Kini

Agrovijesti
Voće Fotografija: Thinkstock
Iako nema sumnje da dobavljači iz južne hemisfere i SAD-a drže primat na azijskom tržištu, Europa to ipak pokušava nadoknaditi.

U posljednjih godinu dana, europska potražnja na tržištu voća i povrće stagnira, a izvoz na rusko tržište i dalje je blokiran. Kao rezultat toga, europski dobavljači voća i povrća okrenuli su se prema azijskom tržištu. Poljaci šalju jabuke u Kinu, a Belgija izvozi svoje sorte kruške.

Iako nema sumnje da dobavljači iz južne hemisfere i SAD-a drže primat na azijskom tržištu, Europa to ipak pokušava nadoknaditi. Da bi se postigao ovaj cilj, u 2017. godini, Europa mora svladati sljedeće prepreke: uspostavljanje sporazuma o pristupu tržištu,  izbjegavajući preklapanja s kineskom proizvodnom sezone i razvijati više razumijevanja za azijsko tržište.

Europski izvoznici vjeruju da će biti u mogućnosti postići velik udio izvoza u Aziju kad uspiju doći do sporazuma s velikim azijskim trgovacima. Ipak, ovaj pristup ne funkcionira uvijek, jer, u Aziji, kontrolom uvoza roba obično dominiraju uvoznici, a ne trgovci stoga Europljani moraju napraviti odgovarajuće strateške prilagodbe.

Iako uvezeno voće zadovoljava potrebe kineskih potrošača za visoku kvalitetu i brendirane proizvode, kineski domaći brendova doživljavaju snažan razvoj. Fruitday, najistaknutiji kineski online dobavljač voća, osvojio je nagradu Asia Fruit Marketing award zato što je najjači brend. Osim toga, kineska industrija voća je počela s uvođenje novih tehnologija na tržište kako bi osigurala kvalitetnije proizvode.

U posljednjih nekoliko godina, razvojem uvoza i izvoza voća i povrća u Aziju dominiraju dva ključna faktora, ugovori i cijene. Kina je dodatno proširila svoj izbor uvezene robe, uključujući i kalifornijske jagode, australske i čileanske nektarine, egipatsko grožđe i ekvadorski mango i svi su dobili pristup tržišnim dozvolama. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje