INVESTICIJE I REBRENDIRANJE

Kofola udiše nov život domaćim brendovima koje je preuzela

Agrovijesti
Studenac u tvornici u Lipiku Fotografija: Dušan Mirković/PIXSELL
Kako tvrdi Šefčovič u ovoj godini su se odlučila na investicije u Radensku , a u sljedećoj godini će ulagati u Studenac. Osim brendova Podravke, u portfelju Kofole su i brendovi Badela. Nara, kao jedan od njih ovog je ljeta doživjela rebrending.

Grupacija Kofola preuzela je Podravkine i Badelove brendove vode i sokova, krenula u njihov rebrending i zahvaljujući ulaganjima u marketing podigla svijest o brendovima kod domaće javnosti. Marian Šefčovič, predsjednik uprave Radenske d.d kaže kako su uz Podravkin Studenac preuzeli i proizvodnju u Lipiku, u kojoj se i dalje upoznaju s obratom, uče i planiraju. Riječ je o tvornici koja trenutno zapošljava 115 ljudi.

Marian Sefcovic, Kofola
Kako tvrdi Šefčovič u ovoj godini su se odlučila na investicije u Radensku , a u sljedećoj godini će ulagati u Studenac. Osim brendova Podravke, u portfelju Kofole su i brendovi Badela. Nara, kao jedan od njih ovog je ljeta doživjela rebrending.

˝​Nara je robna marke duge i lijepe povijesti, a proizvodi se bez prekida već čitavih 50 godina. U trenutku kada smo preuzeli Naru od Badela, malo je ljudi uopće znalo da još uvijek postoji na policama dućana, naprosto zbog toga što se dugo nije ulagalo u marketinške aktivnosti bez kojih danas brendovi ne mogu preživjeti˝, kaže Marian Šefčovič, predsjednik uprave Radenske d.d

To su odlučili promijeniti ulaganjem u redizajn koji je zapravo face-lift rješenja iz 70-ih godina prošlog stoljeća te u medijsku kampanju koja je oživjela ikonu brenda - djevojčicu Naru i pjesmu Arsena Dedića.

˝Time smo starije potrošače posjetili na njihovo djetinjstvo i dobra stara vremena, a Nara se naravno svidjela i mlađima. Da smo uspjeli u tome, dokazuju nam rezultati digitalne kampanje koji su premašili sva očekivanja te vrlo aktivna zajednica na društvenim mrežama, mnogobrojne fotografije, pjesmice i pisma koja nam ljudi šalju. Prodajne brojke su puno bolje nego prošle godine, ali se još trudimo doseći naše prodajne planove koje smo zbog vjere u ovaj brend postavili dosta visoko˝, poručuje Šefčovič.

​Redizajn je napravljen i za Badelov brend Inku, za koji također namjeravaju pojačati i marketinške aktivnosti. Također, od nedavno možete naći i novo izdanje Voćko sirupa na policama velikih trgovačkih lanaca,  koje uključuje nov izgled, novu praktičniju bocu i nove okuse, a sve to prati i televizijska marketinška kampanja koja je trenutno aktivna. Što se planova za daljnje širenje tiče, Šefčovič kaže kako su za to uvijek zainteresirani. ˝Uvijek smo zainteresirani i gledamo što se događa u regiji, a za sada ništa konkretno˝, zaključuje Šefčovič.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje