Za 22 mil. €

Komisija povećala budžet za promociju EU poljoprivrednih proizvoda

Agrovijesti
Promotivna kampanja EK Fotografija: Europska komisija
EU proizvođači će dobiti povećani budžet od 133 milijuna eura u 2017. godini za promociju EU poljoprivrednih proizvoda unutar i izvan Europske unije te za nastavak pronalaska novih tržišta

Komisija je usvojila Strategiju promocije za 2017. godinu za EU poljoprivredne proizvode s ukupnim budžetom od 133 milijuna eura, u usporedbi s 111 milijuna eura koji su bili dostupni u 2016. godini. Ovaj iznos će sufinancirati nekoliko programa, od kojih će većina biti usmjerena na treće zemlje i regije, uključujući Kinu, Srednji Istok, Sjevernu Ameriku, Jugoistočnu Aziju i Japan. Orijentacija podupire impuls lansiran ranije ove godine od strane diplomatske ofenzive povjerenika Hogana u pronalasku novih tržišta i potpori potrošnje EU proizvoda u inozemstvu.

Po povratku s njegove poslovne misije u Vijetnamu i Indoneziji, povjerenik Hogan je rekao: „Pozdravljam ove nove programe, pogotovo u kontekstu nedavnih tržišnih poteškoća. Upravo sam putovao u Aziju kao dio naših napora za poticanjem poljoprivredno-prehrambenog izvoza, i iznenađen sam interesom koji je pokazan od strane uvoznika i potrošača u tom dijelu svijeta. Daljnje širenje naših promotivnih programa sljedeće godine su također izuzetno važni jer će to također pomoći u stimulaciji rasta i radnih mjesta u poljoprivredno-prehrambenom sektoru. Na razini EU, vidimo povećanje u izvozu od 1 milijarde eura koje podupire oko 14.000 radnih mjesta. Naročito sam zadovoljan da to uključuje novu inicijativu za podupiranje proizvoda iz održive poljoprivrede.“

Poziv na dostavu prijedloga za korištenje promotivnog budžeta za 2017. godinu biti će lansiran najkasnije u siječnju 2017. Organizacije se mogu prijaviti a njihove kampanje, koje obično traju tri godine, biti će sufinancirane od strane Europske komisije u iznosu od 70 do 85 posto.

Nova kampanja pokriva 32 treće zemlje, u usporedbi s njih 23 prošle godine, s dvije najveće destinacije u SAD-u i Kini – New Yorkom i Pekingom kao ciljanim područjima. Proizvodi koje se najviše reklamiranju u kampanjama su voće i povrće (30% programa), meso (17%) i mliječni proizvodi (15%). To pokazuje važnost promotivne politike u potpori sektorima koji se suočavaju s teškoćama na tržištu, kao što su mljekarstvo i svinjogojstvo.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje