STRAH OD ZARAZE

Korona prepolovila prodaju na Sajmu zimnice i autohtonih proizvoda

Agrovijesti
Fotografija:
Izlagači na ovogodišnjem 6. Sajmu zimnice i autohtonih proizvoda procijenili su da je prodaja znatno pala u odnosu na prošlu godinu, što tumače strahom kupaca od koronavirusa

Prošlog vikenda se u Zagrebu održao 6. Sajam zimnice i autohtonih proizvoda, na kojem je sudjelovalo stotinjak proizvođača iz cijele Hrvatske. Promet ove godine nije bio kao obično, tvrde.

Uz strogo pridržavanje svih epidemioloških mjera, Trg bana Josipa Jelačića preko vikenda bio je preplavljen proizvodima hrvatskih OPG-ova, no kupaca je bilo znatno manje nego prošlih godina.

Vjerojatno ih je strah korone, kažu u OPG-u Rakošević, koji u Virovitici uzgajaju aroniju. 

S njima se slaže i naša znanica Valentina Gotić iz Leskovca Topličkog, koja procjenjuje kako je ovogodišnja prodaja na Sajmu bila dvostruko manja nego prošle godine, a značajno manje kupaca bilo je i u odnosu na sajam koji se održao prije dva tjedna.  

Slaven Barišec iz Topolja ove godine je prvi puta izlagao na Sajmu zimnice i autohtonih proizvoda, a za slab promet, uz strah od koronavirusa, navodi i mogućnost smanjene kupovne moći građana. Već je dosta kasno u mjesecu i možda su ljudi potrošili plaće, kaže. 

Bilo je teško ne primjetiti odlično dizajnirane naljepnice njihovih proizvoda iz serije Podravski paket. Slaven kaže kako ih je dizajnirao sam. Iako nije grafički dizajner nego kuhar, a radi kao zaštitar, njegove naljepnice se ističu kvalitetom, što će se svakako dobro odraziti na daljnje brendiranje OPG-a Martina Barišec - Samo ljuto.

Izvrsne naljepnice i cjelokupan dizajn ambalaže svojih proizvoda ima i tvrtka Smid iz Zagreba. No, oni su uložili sredstva i platili dizajn. Kako kaže Dora Strancarić, takva praksa s isplati kad nije riječ isključivo o sezonskim proizvodima. I njima je prodaja na Sajmu pala u odnosu na prošle godine te se slažu s ostalima da je problem u pandemiji.