ULAGANJA U VINARIJE I MARKETING VINA

Krajem veljače ide natječaj za potpore vinarima

Agrovijesti
Fotografija:
Maksimalni iznos potpore po projektu za mikro, mala i srednja poduzeća (uključujući i fizičke osobe) je 1.500.000 eura, a razina potpore iznosi do 50% od ukupno prihvatljivih troškova.

Ministarstvo poljoprivrede obavijestilo je sve zainteresirane da će Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju krajem veljače 2020. objaviti Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019.-2023. za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina.

Korisnici mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina su poduzeća u sektoru vina (vinarije – fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar) koja se bave proizvodnjom ili prodajom proizvoda iz dijela II. Priloga VII. Uredbe (EU) 1308/2013, organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.

Razina potpore iznosi do 50% od ukupno prihvatljivih troškova, ovisno o veličini podnositelja.

Maksimalni iznos potpore po projektu za mikro, mala i srednja poduzeća (uključujući i fizičke osobe) je 1.500.000 eura. Maksimalni iznos potpore po projektu za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna eura je 750.000 eura, a za velika poduzeća koja imaju 750 ili više zaposlenih ili promet od 200 milijuna eura i više je 550.000 eura.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje