Poslovanje

Kraš ostvario neto dobit od 25,6 milijuna kuna, a izvoz povećan 3,6 posto

Agrovijesti
Kraš d.d. Ravnice Fotografija: Tomislav Miletić/PIXSELL
KRAŠ GRUPA je u poslovnoj 2016. godini ostvarila konsolidirane ukupne prihode u iznosu od 1.025,1 milijuna kuna. Prihodi od prodaje ostvareni su u iznosu od 1.008,7 milijuna kuna, pri čemu su prihodi od prodaje na domaćem tržištu ostvareni u iznosu 539,7 milijuna kuna, a prihodi od prodaje u inozemstvu u iznosu od 469,0 milijuna kuna uz ostvareni rast od 4,6%.

Ukupni konsolidirani rashodi u 2016. godini ostvareni su u iznosu od 992,4 milijuna kuna i manji su za 17,5 milijuna kuna, odnosno za 1,7%, u odnosu na poslovnu 2015. godinu, stoji u poslovnom izvještaju Kraša.

Bruto dobit KRAŠ GRUPE u poslovnoj 2016. iznosi 358,4 milijuna kuna, pri čemu je ostvarena bruto marža na razini od 35,53% što je rast za 1,8 postotnih bodova u odnosu na poslovnu 2015.godinu. Ostvarena EBITDA iznosi 90,1 milijuna kuna što je za 15,5 milijuna kuna više u odnosu na prethodnu godinu. EBITDA marža podignuta je na razinu od 8,84%.

KRAŠ GRUPA je u poslovnoj 2016. godine nakon pokrića ukupnih rashoda poslovanja ostvarila dobit prije oporezivanja u iznosu od 32,7 milijuna kuna. Ostvarena neto dobit iznosi 25,6 milijuna kuna, što je u odnosu na 2015. godinu više za 10,8 milijuna kuna.

Neto dobit pripisana imateljima kapitala MATICE ostvarena je u iznosu od 24,6 milijuna kuna.

Sukladno postavljenim ciljevima kontinuiranog rasta izvoza, u poslovnoj 2016. godini obujam istog je povećan za 3,6%. U ukupnoj prodaji udio izvoza je dosegnuo 48,7%.

Povećanje prodaje ostvareno je na prekomorskim tržištima, s naglaskom na izvoz u Saudijsku Arabiju, SAD i Kanadu, te na tržištima Europe: Austrija, Malta, Njemačka, Švedska, Slovačka i Švicarska. Rast izvoza ostvaren je i putem povezanih poduzeća, na tržištima Bosne i Hercegovine, Slovenije i Makedonije.

Pozitivnim trendovima prodaje značajno su doprinijeli novi i inovirani proizvodi. Posebno naglašavamo dobre rezultate co-brandinga kraševih jakih brandova, prije svega čokolade Dorina i keksa Domaćica, te čokolade Dorina i napolitanke, dječjeg branda KI-KI, kao i čokoladnih napolitanki, ističu u Krašu

U 2016. godini na postignute rezultate značajno su utjecale realizirane investicijske aktivnosti u modernizaciju proizvodnje u tvornicama na lokaciji u Zagrebu kao i u povezanim društvima Karolini d.o.o. Osijek i Miri a.d. Prijedor.

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje