Lavazza s Roglićem cilja na 100 milijuna kuna prometa

Agrovijesti
Lavazza Fotografija: Lavazza FB
Od tri prodajna kanala, Orbico bi trebao preuzeti maloprodaju te hotele i ugostitelje, koje sad pokriva tvrtka Moja kava

Nakon što su Lavazza i Franck raskrstili s međusobnom suradnjom, distribuciju tog talijanskog brenda kave u Hrvatskoj nastavlja, i to vjerojatno već od travnja, Orbico Branka Roglića. Pregovori su u završnoj fazi i bruse se detalji, no Poslovni dnevnik doznaje da na suradnju kao na 'win win' situaciju gledaju obje strane.

Lavazza bi dobila snažnog partnera za distribuciju neopterećenog kolizijom s razvojem vlastitih brendova kave, dok bi Orbico u svoju paletu uključio još jedan premium proizvod. "U ovom trenu mogu reći samo da razgovaramo, no da zasad još ništa nije definitivno. Sigurno je to da mi možemo pružiti vrhunsku uslugu", rekao je Poslovnom dnevniku vlasnik Orbica Branko Roglić, čiji sin Stipe pregovara s predstavnicima talijanske kompanije. Distribucija tog Lavazza brenda godišnje je 'teška' pedesetak milijuna kuna. 

Lavazza je prisutna na hrvatskom tržištu 20 godina

Prema podacima Poslovne Hrvatske dostupnima s krajem 2014., godišnji prihod prosječno je godišnje rastao tri do četiri milijuna kuna, a od 2013. naovamo pod Franckovim kišobranom, primjetna je stagnacija. 

Više pročitajte na poslovni.hr.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje