Certifikati

Lidl: Svi dobavljači voća i povrća do kraja godine sa certifikatom GLOBALG.A.P.

Agrovijesti
Lidl Fotografija: Marijan Murat/dpa/DPA/PIXSELL
Svi dobavljači voća i povrća trgovačkog lanca Lidl Hrvatska će do kraja 2018. imati certifikat GLOBALG.A.P., objavili su u ponedjeljak iz tog trgovačkog lanca napominjući kako je riječ o jednom od najraširenijih svjetskih standarda primarne proizvodnje svježeg voća i povrća.

Svi dobavljači voća i povrća trgovačkog lanca Lidl Hrvatska će do kraja 2018. imati certifikat GLOBALG.A.P., objavili su u ponedjeljak iz tog trgovačkog lanca napominjući kako je riječ o jednom od najraširenijih svjetskih standarda primarne proizvodnje svježeg voća i povrća.

Velik dio Lidlovih domaćih dobavljača, a i svi strani dobavljači, već su certificirani GLOBALG.A.P. standardom, a do kraja 2018. bit će dovršen proces certificiranja i preostalih domaćih dobavljača, čime će svi Lidlovi dobavljači imati ovaj certifikat, navodi se u priopćenju.

Iz Lidla napominju i kako je udio domaćih dobavljača voća i povrća u Lidlu dosegnuo 90 posto, ovisno o sezonskoj dostupnosti.

Proizvođači koji posjeduju GLOBAL G.A.P. standard obvezuju se prilikom obavljanja svih aktivnosti na poljoprivrednom gospodarstvu primjenjivati dobru poljoprivrednu praksu, program kontrole pesticida, sustav upravljanja kvalitetom i HACCP načela.

Da bi dobili taj certifikat, svi Lidlovi dobavljači svake godine moraju zadovoljiti niz pravila i postupaka, kao što su primjerice bilježenje svih aktivnosti na zemljištu, ulazak posjetitelja u skladište u kontroliranim uvjetima, ali i voditi brigu o dvosmjernoj komunikaciji između radnika i rukovodstva te jasno definiranje svih poslovnih procesa.

Obvezuju se također koristiti certificirano i kvalitetno sjeme i gnojiva, provoditi neprestane analize vode za navodnjavanje, tla i proizvoda te brinuti o mehanizaciji, čistoći i ispravnosti pakirne linije.

Dobavljači se također obvezuju biti i energetski učinkoviti, održivo gospodariti otpadom te se neprestano usavršavati i pratiti nove trendove.

Inače, Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširio diljem Hrvatske otvorivši 96 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2.300 zaposlenika.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje