Nagrada zaposlenicima

LIDL svojim zaposlenicima isplaćuje novčanu nagradu od 4000 kuna neto

Agrovijesti
LIDL svojim zaposlenicima isplaćuje novčanu nagradu od 4000 kuna neto Fotografija: Lidl
Lidl ovim potezom još jednom dokazuje da brine o svojim zaposlenicima, jednako kao o svojim kupcima, te opravdava status jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj. Benefiti za zaposlenike u Lidlu su normalna stvar. Prije svega, ovaj trgovački lanac, od početka svoga poslovanja u Hrvatskoj, neprestano povećava plaće svojim zaposlenicima.

Trgovački lanac Lidl Hrvatska nastavlja s praksom nagrađivanja svojih zaposlenika pa će tako nakon nedavno isplaćene uskrsnice u iznosu 1000 kuna, uz plaću za svibanj, zaposlenicima biti isplaćena posebna novčana nagrada u iznosu 4000 kuna neto.

Lidl ovim potezom još jednom dokazuje da brine o svojim zaposlenicima, jednako kao o svojim kupcima, te opravdava status jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj. Benefiti za zaposlenike u Lidlu su normalna stvar. Prije svega, ovaj trgovački lanac, od početka svoga poslovanja u Hrvatskoj, neprestano povećava plaće svojim zaposlenicima.

Zadnje povećanje plaća bilo je još ove godine u ožujku, a osim osnovnih primanja Lidlovih zaposlenika, koja su na svim razinama iznad tržišnog prosjeka, Lidl Hrvatska svim svojim radnicima osigurava i niz drugih pogodnosti kao što su božićnica, uskrsnica, darovi za djecu povodom blagdana (Božić i Sv.Nikola) te povodom rođenja djeteta i prvog dana škole, sistematski pregledi te brojne druge pogodnosti.

Lidl posebnu pažnju pridaje i razvoju svojih zaposlenika na svim razinama. Osim kontinuiranog ulaganja u edukacije, treninge, stručna usavršavanja te programe stipendiranja, Lidl svojim zaposlenicima omogućava i daljnji razvoj karijere, sukladno potrebama poslovanja. S obzirom na to da je Lidl internacionalna kompanija, zaposlenici imaju priliku preuzeti i pozicije u drugim državama ili Lidlovoj centrali u Njemačkoj. Kroz ovakvu praksu upravljanja ljudskim resursima,

Lidl uistinu podiže standarde u svojoj industriji. Lidlova prodajna mreža raste iz dana u dan, pa tako u Hrvatskoj ima već 97 trgovina, a ove godine otvorit će ih još nekoliko.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje