Marks & Spencer

M&S se okreće hrani i piću

Agrovijesti
Marks & Spencer Fotografija: Marks & Spencer FB
Marks & Spencer revidira svoje poslovanje, šireći broj svojih Simply Food outleta koji imaju vinske prolaze s nagrađivanim vinima na 200 u sljedeće dvije godine, smanjujući svoje outlete s odjećom koji stvaraju gubitke

Najava je dio polugodišnjih rezultata koji pokazuju prihodi grupe od 0,9 posto, a profit prije poreza pao je za 18,6 posto na 231,3 milijun funti u 26 tjedana zaključno s 01. listopadom 2016. Ukupno gledajući, broj trgovina će se povećati, kaže izvršni direktor Steve Rowe, iako će oko 25 posto prostora sada posvećenog odjeći i stvarima za dom biti repozicionirano. Koncentrirajući se na trgovinu od „manjih boljih lokacija“, 45 trgovina s odjećom i stvarima za kućanstvo će se pretvoriti u Simply Food i daljnjih 30 će se zatvoriti.

Rowe kaže da je ovo bila teška odluka, ali vitalna za izgradnju budućnosti M&Sa koja je „jednostavnija, relevantnija, više kanalska i fokusirana na ispunjavanje održivog povrata.“ 21 nova prehrambena trgovina već je otvorena s poslovanjem 17% višim od pretpostavljenog. M&S Food raste 4 posto ukupno. „Naš je cilj izgraditi održivo poslovanje koje će voljeti naši kupci, osigurati robustan temelj za budući rast i ispuniti dugoročne vrijednosti za naše dionike. Imamo dobar napredak, a kupci već primjećuju razliku“, kaže Rowe.

Smanjiti će se broj radnih mjesta u glavnom uredu za 525, i daljnjih 400 u Londonu, a na međunarodnoj razini trgovac će se koncentrirati na franšize, zatvarajući sve trgovine u stopostotnom vlasništvu – sedam u Francuskoj, deset u Kini i ostale diljem EU.

Svoju ponudu pića širi i na piva, a vina imaju raspon od bordeauxa to istočnog Mediterana, vina sa Krete i Cipra te iz Južne Afrike. Za Božić će stići brandirani šampanjci i ginevi, kao i prvi sake.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje