Priprema za obrok

Manhattan dobio kiosk na kojem se pripremaju namirnica za potrebe obroka - nasjeckano meso i povrće

Agrovijesti
Kuhari Fotografija: Thinkstock
Prema Nielsenovom istraživanju prodaja proizvoda s dodanom vrijednosti, točnije oprano, spremljeno u vrećicama, nasjeckano porasla je za 7,1 posto za voće i 8,7 posto za povrće u proteklih pet godina

Unatoč američkoj food revoluciji i činjenici da se kuharice prodaju kao lude te da su kulinarski programi i emisije sve gledaniji, Amerikanci i dalje ne vole sami rezati namirnice za obroke koje pripremaju.

Dovoljno je pogledati statistike, prema Nielsenovom istraživanju pokazalo je da je prodaja proizvoda s dodanom vrijednosti, točnije opranim, spremljenim u vrećicama, nasjeckanim porasla za 7,1 posto za voće i 8,7 posto za povrće u proteklih pet godina. Unaprijed pripremljeni obroci  iz startupa kao što su Blue Apron, koji eliminiraju potrebu za kupovinu, uključujući sve potrebne sastojke za jedan obrok postali su pravi hit, a očekuje se da će generirati 1,5 milijarde dolara u prodaji u 2016. godine kad podaci budu potpuni. Iako Amerikanci kuhaju više, praktičnost i brzina su im i dalje prioriteti.

Whole Food ima najnoviji kiosk, u blizini parka Bryant na Manhattanu koji je otvoren 28. siječnja i nudi nešto što još niste vidjeli, tzv. produce butcher, u doslovnom prijevodi mesara za vaše proizvode. Sama ideja nije daleko od klasičnog mesara koji vam nareže meso po želji, baš kao i produce butcehr koji će vam ponuditi razne tehnike rezanja, od julienne na kockice, usitniti i pak narezati na kriške. Osim toga, u ponudi Whole Foodsa je i već zapakirano i narezano voće i povrće.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje