POVRATAK DOSTOJANSTVA

Manifest Rural Direct inicijative

Agrovijesti
Fotografija:
Tim Rural Directa objavio je manifest od devet točaka o načelima promocije poljoprivrednika, koji je objavljen na svim digitalnim kanalima kojima se članovi Rural Direct tima služe

U svrhu upoznavanja načela i vrijednosti koje se njeguju unutar Rural Direct tima napisan je manifest o načelima promocije poljoprivrednika. Objavljen je na svim digitalnim promotivnim kanalima kojima se članovi Rural Direct tima služe kako bi se javno predočila načela poslovanja i otklonile nedoumice povezane s ciljevima i motivacijom ove inicijative. 

1. DRŽAVA je bogata onoliko koliko je bogato SELO, a Republika Hrvatska je 26. od 27 država članica EU-a po razvijenosti.

2. Ekonomsko dostojanstvo dokazuje se brojevima. 

3. Rural Direct tim na usluzi je stanovnicima ruralnog prostora u podizanju ekonomskog dostojanstva.

4. Koliko god netko mislio da je GRAĐANIN, a ne SELJAK – pitanje je samo koliko daleko gleda u prošlost i koliko je ponosan na svoje ruralno podrijetlo. Sve obitelji su došle iz ruralnog prostora prije nekoliko godina, desetljeća ili stoljeća. 

5. Dugogodišnje poslovno iskustvo Rural Direct tima temelj je za pokretanje kvalitetnijeg života na ruralnom prostoru.

6. Članovi Rural Direct inicijative imaju potpunu podršku i razumijevanje Rural Direct tima koja se odnosi na vraćanje ekonomskog dostojanstva u ruralne prostore RH.

7. Promocija proizvoda i proizvodnje koju Rural Direct tim pruža je besplatna, a odnosi se na više od 20 digitalnih promotivnih kanala.   

8. Rural Direct tim koristi načela stvaranja dugoročnog pozitivnog trenda, a ne kratkoročnih grupa za tzv. prodaju na društvenim mrežama.  

9. Rural Direct inicijativa stvara uzajaman dugoročni lanac povjerenja između svih svojih članova i ne podliježe kratkoročnim političkim interesima za brzom vidljivošću i rejtingom. 

Rural Direct tim poziva na suradnju sve male proizvođače – kreatore vrijednosti, a posebno one iz sektora poljoprivrede i hrane. Njegovanjem istih načela i međusobnom komunikacijom mogu se napraviti veliki potezi u ruralnom prostoru.