Online prodaja

Marks & Spencer testira novu internetsku uslugu

Agrovijesti
Shopping, trgovina, dućan Fotografija: Pixabay
Ovim će korakom po prvi put njihova šira ponuda prehrambenih proizvoda biti dostupna online.

Marks & Spencer (M & S) je postavio pokusnu verziju vlastite online uslugu za kupovinu hrane te se priprema za natjecanje s vodećim online trgovcima u industriji.

Naime, M & S ovim potezom planira olakšati ulazak na to tržište u jesen. Njihov izvršni direktor Steve Rowe tvrdi da tvrtka neće žuriti s donošenjem odluke o tome kakvu vrstu internetske ponude će učiniti dostupnima svojim klijentima. Obećao je pažljivo razmotriti online ponudu ostalih trgovaca hranom.

M & S trenutno nudi mali izbor hrane za partyje i alkohola za potrošače koji naručuju putem web stranice, a ovim će korakom po prvi put njihova šira ponuda prehrambenih proizvoda biti dostupna online.

Inače, M & S tvrtka nudi oko 7.000 prehrambenih proizvoda, u usporedbi s 40.000 u Tesco trgovinama. Međutim, većina M & S proizvoda je iz vlastite proizvodnje, s ograničenim brojem brendova za kućanstvo. M & S planira otvoriti 200 novih trgovina Simply Food do kraja 2019. godine i smanjiti svoju odjel za odjeću i dom, nakon što su ostvarili 4% porasta prodaje hrane u svojim polugodišnji rezultatima u listopadu.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje