Suradnja dva diva

Mars i Alibaba novi partneri

Agrovijesti
Mars i Alibaba novi partneri Fotografija: mars.com
Mars i najveća svjetska e-trgovinska tvrtka postali su partneri u podizanju industrijskih standarada

Mars Incorporated, jedan od najvećih svjetskih prehrambenih proizvođača, objavio je inovativnu globalnu strategiju poslovnoga partnerstva s Alibaba Grupom, najvećom svjetskom online i mobilnom trgovinskom tvrtkom.

Pod utjecajem Alibabinog ekosustava Mars će uspostaviti integrirani online i offline poslovni model za učinkovitiju uslugu stotinama milijuna potrošača u Kini. Svi Marsovi brandovi u Kini, uključujući šest brandova koji vrijede preko 1 milijardu dolara svaki – Dove, Snickers, M&M0s, Extra, Pedigree i Royal Canin, bit će dostupni na svim Alibabinim platformama, uključujući Tmall.com i Rural Taobao. Mars i Alibaba partneri su i u stvaranju e-trgovinskoga programa sigurnosti hrane, od kojega će imati koristi kupci te široka industrija robe široke potrošnje, kroz suradnju s Marsovim Globalnim centrom za sigurnost hrane u Kini.

Kao jedna od najvećih svjetskih prehrambenih tvrtki Mars se zalaže za podizanje standarada sigurnosti hrane diljem svijeta nudeći ukusne proizvode. Kako bi to ostvario mora ostati ukorak s tehnologijama i mogućnostima suradnje te dijeliti znanje koje omogućava odgovore na izazove s kojima se industrija suočava. Zato je ušao u partnerstvo s Alibabom, najvećom online i mobilnom trgovinskom tvrtkom, kako bi pojačao sigurnost hrane putem e-trgovine i poboljšao standarde online kupovanja hrane.

Mars i Alibaba novi partneri

Mars će iskoristiti Alibabinu stručnost u marketingu, medijima, mobilnosti i upravljanju opskrbnim lancima, kao i cloud computing i tehnologije velikih podataka kako bi izgradio svoje brandove i neposredno surađivao s kineskim potrošačima.

Dodatni aspekt ove suradnje je u fokusu sigurnosti hrane, u kojoj su novi konzumacijski trendovi i informacijske tehnologije postali vrlo važni. Marsov Globalni centar za sigurnost hrane u Kini radit će s Alibabom na razmjeni zadnjih znanstvenih istraživanja na području upravljanja sigurnosti hrane za potrošače na Alibabinim platformama, kako bi svima podigli svijest.

- Mlađa kineska generacija nova je pokretačka snaga potrošnje. Ona se više oslanja na online shopping te više brine o tome vjerujuli  tvrtkama iza brandova i proizvoda. Mars ispunjava ove rastuće potrebe, ne samo zbog prioriteta kvalitetnih proizvoda svojih poznatih brandova, već i zbog svojih napora u podizanju industrijskih standarada, kaže Cecilia Li, potpredsjednica i izvršna direktorica za Wrigley China.

- Uvjereni smo da možemo utjecati na industriju kroz edukaciju potrošača i suradnju. Partnerstvom s Alibabom nalazimo rješenja za poboljšanje iskustva potrošača i standarda sigurnosti hrane, ističe Mars u priopćenju.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje