Ljubav se ne trži niti ne kupuje

Međimurci predstavili svoju ponudu u Zagrebu

Agrovijesti
„Ljubav se ne trži niti ne kupuje - već ju otvorenim srcem Međimurje daruje" Fotografija: DMK Etno Art Travel Pogledajte galeriju
U pet dana predavanja, radionice i prezentacije održali su relevantni stručnjaci, predstavnici institucija i profesionalci iz područja prirodne i kulturne baštine – njih više od 50

Pod nazivom - „Ljubav se ne trži niti ne kupuje - već ju otvorenim srcem Međimurje daruje" u Materinoj kući u Zagrebu održana je petodnevna promocija kulturne baštine i turističke ponude Međimurja.

˝Ponosni smo nosioci dva EDEN-a i prepoznatljiva eno-gastro destinacija, no Međimurje može i mora biti jednako prepoznatljiva i po svojoj prirodnoj i kulturnoj baštini. O tome se premalo govori i zna kao turističkoj vrijednosti i ogromnom gospodarskom potencijalu. Kreirali smo brojne turističke paket aranžmane u koje smo implementirali bisere naše prirodne i kulturne baštine, osmislili smo brojne kreativne turističke radionice putem kojih te u suradnji s brojnim Udrugama, prenosimo spoznaju o običajima, načinu života i rada naših starih i našeg Međimurja˝, pojasnila je Tatjana Martinjaš, organizatorica događanja.

Napominje kako im je cilj ponudu nadograditi, poboljšati tj. harmonizirati je jer su upiti za kulturni turizam sve češći u njenoj obiteljskoj turističkoj agenciji. Martinjaš smatra da Međimurje sa svojom ponudom selektivnih oblika turizma ima sve uvjete da zadovolji potrebe turista kroz 365 dana u godini.

„Ljubav se ne trži niti ne kupuje - već ju otvorenim srcem Međimurje daruje"
˝Ovim događajem, razmjenom ideja i iskustava te zajedničkim predstavljanjem, težimo i zajedničkom unapređenju naših turističkih usluga s konačnim ciljem kreiranja inovativne turističke ponude. Svaki turistički smještajni kapacitet, kušaonica, interpretacijski centar, kulturni, sportski, vjerski događaj, manifestacija, tematske staze i putovi; bilo vjerski, botanički, vinski, tradicijski ili aktivni turizam uz mnoštvo biciklističkih staza, po jedan su biser ili po jedna nota koju želimo ukomponirati u kreativne turističke paket aranžmane ˝, tvrdi Martinjaš.

Materina kuća u kojoj je promocija održana već odiše tradicionalnim vrijednostima stoga organizatorima nije trebalo puno vremena da je pretvore u Međimurski dom, a u tome su im pomogla Marija Šavora i Nada Tomašek koje su im posudile dio svoje etno zbirke nošnji, stolnjaka, ukrasnih zidnjaka, prostirki te zbirku svojih radova nematerijalne kulturne baštine. Nazočnima su se obratili i ravnatelji dvaju LAG-ova Sanja Kristofić i Mario Moharić, koji se skrbe o razvoju ruralnih područja te pomažu da poljoprivredna domaćinstva iz EU fondova povuku što više sredstava.

„Ljubav se ne trži niti ne kupuje - već ju otvorenim srcem Međimurje daruje"
U pet dana predavanja, radionice i prezentacije održali su relevantni stručnjaci, predstavnici institucija i profesionalci iz područja prirodne i kulturne baštine – njih više od 50.

Predstavljanje nematerijalne kulturne baštine nakon Zagreba nastavlja se i na Izletištu - restoranu Međimurski dvori od 17. 02.-25. 03. etno izložbom pod istim nazivom.

˝Za veću vidljivost danas su svakako potrebna značajnija financijska sredstva i ciljani marketing i PR koji si mnogi mali turistički subjekti ne mogu priuštiti. Danas postoje mnogi EU projekti, putem kojih ćemo nastojati pronaći sredstva˝, poručuje Martinjaš.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje