Predstavljeni rezultati METRO Cash & Carryja u poslovnoj godini 2017./18.

METRO Cash & Carry ostvario rast od 14 posto u segmentu prodaje putem dostave

Agrovijesti
Poslovanje Metroa Fotografija: METRO
U poslovnoj godini 2017./2018.* prodaja METRO Cash & Carryja porasla je za 1,5 posto, a petu godinu za redom kompanija bilježi i rast like-for-like prodaje koja je u odnosu na poslovnu godinu 2016./2017. rasla za 1,3 posto. Ističe se i snažan rast od 14 posto u segmentu prodaje putem dostave, koja sada čini 18 posto ukupnih prihoda kompanije (PG 2016./17. = 15,6 posto).

U poslovnoj godini 2017./2018.* prodaja METRO Cash & Carryja porasla je za 1,5 posto, a petu godinu za redom kompanija bilježi i rast like-for-like prodaje koja je u odnosu na poslovnu godinu 2016./2017. rasla za 1,3 posto. Ističe se i snažan rast od 14 posto u segmentu prodaje putem dostave, koja sada čini 18 posto ukupnih prihoda kompanije (PG 2016./17. = 15,6 posto).

„Protekla poslovna godina bila je uspješna za METRO Cash & Carry. Ostvarili smo značajan napredak u mnogo područja i zahvaljujući transformaciji poslovanja s jakim fokusom na veleprodaju, postigli rast like-for-like prodaje petu godinu za redom. U narednoj poslovnoj godini nastavit ćemo se fokusirati na nama izuzetno važne kupce iz HoReCa sektora te na trgovce, uz širenje digitalnog poslovanja", izjavio je predsjednik Uprave METRO Grupe Olaf Koch.

Tijekom protekle poslovne godine METRO Cash & Carry dodatno je pojačao fokus na ključne skupine kupaca u HoReCa sektoru te na trgovce. Zahvaljujući takvom strateškom pristupu kupcima, u HoReCa sektoru osiguran je rast like-for-like prodaje od 3,6 posto, dok je prodaja prema trgovcima rasla za 4,6 posto. U poslovnoj godini 2017./2018. EBITDA METRO Cash & Carryja (bez zarade od poslovanja s nekretninama) iznosi 1.321 milijuna eura.

*Poslovna godina 2017./2018. odnosi se na razdoblje 1.10.2017. - 30.9.2018.

METRO je vodeća međunarodna veleprodajna tvrtka s prehrambenim i neprehrambenim asortimanom uz specijalizaciju prema HoReCa sektoru i nezavisnim trgovcima. Globalno, METRO ima oko 24 milijuna klijenata koji mogu birati između kupovine u veleprodajnim centrima te online narudžbi uz dostavu ili preuzimanje robe u centrima. METRO potiče konkurentnost poduzetnika i neovisnih poslovanja, nudeći im digitalna rješenja.

Održivost je ključna odrednica poslovanja METRO-a koji je tijekom posljednje četiri godine predvodnik unutar sektora prema Dow Jones indeksu održivosti. Tvrtka posluje u 35 zemalja i zapošljava više od 150.000 ljudi širom svijeta. U financijskoj godini 2017./18., METRO je ostvario prodaju od 36,5 milijardi eura. U rujnu 2018. godine METRO AG je započeo proces prodaje maloprodajnog lanca hrane Real. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje