Budućnost

Mobilne aplikacije bi mogle podići prodaju piva i alkohola kod mladih odraslih osoba

Agrovijesti
Mladi i kuhanje Fotografija: Thinkstock
Mobilne aplikacije bi mogle pružiti novi put rasta u alkoholnim pićima proširenjem koncepta uparivanja s hranom i drugih pića osim vina

Posljednje istraživanje Canadeana pronašlo je da 35 posto potrošača diljem svijeta odabire alkoholno piće prema hrani. No ovakvom su ponašanju sklonije starije odrasle osobe za razliku od mlađih – 43 posto njih u dobi od 55 i više godine za razliku od 26 posto ispitanika u dobi od 18 do 24 godine. Društveni mediji i aplikacije biti će ključni alati u poticanju mladih potrošača da češće razmišljaju o uparivanju hrane i pića, kaže Canadean.

Ronan Stafford, stariji analitičar za Canadean objašnjava: „Poticanje mladih odraslih osoba da uzmu u obzir uparivanje alkohola s hranom biti će ključan način za rast količina vina, piva pa čak i nekih alkoholnih pića. Brandovi moraju koristiti visoko vizualne platforme društvenih medija kao što su Instagram i Snapchat pa čak i aplikacije posvećene pićima, kako bi prikazale mladim odraslim osobama uzbudljivo iskustvo koje nudi uparivanje hrane i pića.“ Preporuke su iznjedrile zbog povećanog korištenja Snapchata – između 8 milijardi video poruka dnevno u veljači pa do 10 milijardi u travnju.

Stafford dodaje: „Zaboravite tweetove od 140 znakova – društveni mediji su sada u obliku vizualnog medija. To bi najviše trebalo značiti brandovima koji se izgrađuju kroz uparivanje hrane i pića: video poruke omogućuju privlačne „herojske“ slike hrane i pića, pomažu u objašnjavanju upravljanja kroz proces i obrazuju potrošače. Brandovi bi trebali razmisliti i o mobilnim aplikacijama koje potiču uparivanje i posvećene su potrošačima, ili targetirati funkcionalnost i proširenu stvarnost. Na primjer, Johnnie Walker je lansirao inteligentnu etiketu s NFC tehnologijom (near-field communication) koja šalje prijedloge za uparivanja hrane i pića na kupčev telefon. Dodatno, nedavni uspjeh Pokemona Go pokazuej potencijal u proširenoj stvarnosti s aplikacijama koje će koristiti kamere telefona kako bi izdvojile nove dijelove informacija koje potrošači mogu vidjeti. Dagschotel pivo iz Belgije već koristi ovu tehnologiju s oznakama na etiketi piva koja „oživljava“ kada ju se skenira telefonom.“

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje